וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבוש לא דוחה אפשרות כי תחליף את שקלאר

לי-אור אברבך

16.5.2006 / 12:30

יו"ר הרשות השניה אומרת כי היא לא מתעסקת במינוי, אך יורה לכל הכיוונים: על המונדיאל, "עובדה" וציונות תרבותית. המירוץ החל

נורית דאבוש לא דוחה היום על הסף כי תלך בעקבותיו של המנכ"ל המיועד של רשות השידור, מוטי שקלאר ולהפוך מיו"ר מועצה למנכ"ל הרשות השנייה.

"אני לא נכנסת לסוגיה הזו", אומרת דאבוש בראיון לוואלה! ברנז'ה, "אני יכולה רק לאחל הצלחה למוטי. כיו"ר מועצה אני חושבת שהבאתי משהו שלא הביאו לפניי, כמו למשל ההישג של ערוץ 10 שלראשונה בתולדותיו משלם את כל הכסף. אני רוצה להביא למצב של ציונות תרבותית - כלומר, יותר תרבויות ביותר נושאים. למשל, חבל לי מאוד שלא באו לידי ביטוי במכרז ענייינים כמו בריאות וחינוך".

ליוזמה שלא דועכת בעניין פרסום בכבלים ובלוויין, והפעם מצדו של השר פינס, אומרת דאבוש כי זה "פופוליזם זול". לדבריה, שכבר נשמעו בעבר, האוכלוסיות החלשות שבאמת מתעניינות במונדיאל אין גם כבלים או לוויין. גם ליוזמת השר כבל אין לדעתה סיכוי. על פי ההצעה, תתחלקנה רשת, קשת, רשות השידור יחד עם ערוץ 10 במימון המונדיאל והמשחקים יחולקו בין ארבעת הגורמים. לדברי דאבוש, לא ימצא כסף לממן את היוזמה.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה, התייחסה דאבוש גם לתביעה של סרן ר' נגד עובדה. "אני חושבת שעניין הזה, הוא דוגמא לכך בתחקירים צריכה להיות הפרדה בין עובדות לפרשנות", אמרה, "עם זאת אני רוצה להיות זו שתלחם על כך שהטלוויזיה לא תמנע מתחקירים, זה תפקידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully