וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מאיימת לחזור בה מהעסקה עם צ'רלטון

לי-אור אברבך

18.5.2006 / 14:34

יוחנן צנגן: אם יוחלט לאפשר פרסום בכבלים לא נשדר את המשחקים שקנינו בלחץ הכנסת. הרעיון יעלה שוב לדיון בממשלה ע"י פינס

מנכ"ל רשת, יוחנן צנגן קיבל בזעם את הבשורה כי שר התרבות, ספורט, והמדע, אופיר פז-פינס יביא ביום ראשון בפני הממשלה את נושא שידור הפרסומות בכבלים ובלוויין בימי המונדיאל. "פרסום בכבלים והלווין גם במסווה של חסויות בערוצים אחרים", אמר, "מסרס לחלוטין את הבסיס העסקי שעל פיו רכשו זכייניות ערוץ 2 ועשר את זכויות השידור של המונדיאל.

"חשוב להבין, כי המצג שעמד לנגד עינינו בעת המשא ומתן היה שידור בערוצים הפתוחים של כ-12–15 משחקים והיתרה בערוצים בתשלום ללא פרסום או חסויות", המשיך מנכ"ל הזכיינית, "'רשת' כמו גם הזכיינים האחרים נענו לפנייתו של שר התקשורת דאז אברהם הירשנזון, וכפי שהבטיחו גם בועדת הכלכלה של הכנסת , רכשו זכויות שידור בהוצאה כספית אדירה. כל ניסיון לקעקע את הבסיס הכלכלי על פיו נעשתה העיסקה, יביא לכך שרשת ואני מניח כי גם האחרים, ימשכו את ידם מהעניין".

רשת אמורה לשדר ארבעה משחקים מרכזיים מהמונדיאל.

יוזמת פינס, עליה פורסם בוואלה! ברנז'ה, היא גם למורת רוחם של אנשי הרשות השנייה. בשיחה השבוע בעניין, כינתה יו"ר מועצת הרשות השנייהנורית דאבוש את ההצעה פופוליזם זול, מאחר וממילא, לדבריה, מרבית האוכלוסיות החלשות לא מחוברות לכבלים או ללוויין ולכן, האישור לפרסום לא יאפשר להם ממילא לצפות חינם במשחקים.

עם זאת במועצה לכבלים וללוויין, דחפו באינטנסיביות את היוזמה בימי דיוני "ועדת המונדיאל" שהוביל שר התקשורת לשעבר, אברהם הירשזון. אז דחתה הוועדה את ההצעה והחליטה לא להמליץ לשר על פרסום בכבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully