וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל השלום" תספק ידיעות לסוכנות איטלקית

לי-אור אברבך

25.5.2006 / 9:45

תחנת הרדיו הישראלית-פלסטינית חתמה על הסכם עם AKI ותעביר תכנים לאירופה והמזרח

תחנת השידור הישראלית-פלסטינית "כל השלום" תהפוך בקרוב לספקית ידיעות עבור AKI, סוכנות ידיעות איטלקית לרדיו, טלוויזיות ועיתונים המעבירה ידיעות לאירופה ולאסיה.

על פי ההסכם בין הצדדים יספק כל השלום ידיעות ודיווחים מישראל והרשות הפלסטינית על בסיס קבוע לסוכנות הידיעות האירופאית. ההסכם הנוכחי ממשיך את המגמה של כל השלום שהחלה בחצי השנה האחרונה לספק יותר ויותר דיווחי חדשות בישראל ובחו"ל.

בימים אלה מנהלת תחנת כל השלום מגעים עם מספר תחנות תקשורת נוספות בחו"ל לגבי שירותים דומים. "היתרון של כל השלום הוא בכך שזהו פרויקט תקשורת משותף של עיתונאים ישראליים והפלסטיניים ובזכות כך יש ביכולתו להביא קולות ייחודיים ובלעדיים משני הצדדים", נמסר מהמרכז היהודי-ערבי לשלום בגבעת חביבה השותף בהפעלת הרדיו.

הצהרתו של איש החמאס, מוסא אבו מרזוק בראיון שערך בתחנה בפברואר האחרון על הכרה במדינת ישראל, היא אחד מהישגי התחנה הפועלת זה שנתיים. רדיו כל השלום מנהל קשרי עבודה הדוקים עם מספר תחנות מקומיות ביניהן אתר האינטרנט YNET ודסק הערבים של ערוץ 10.

כל השלום היא יוזמה משותפת של הארגון הפלסטיני בילאדי, והמרכז היהודי-ערבי לשלום בגבעת חביבה. פרט למוסיקה, השידורים מתקיימים לרוב, בשתי שפות, והם מקדמים רעיונות של דו קיום, פלורליזם, צדק וסולידריות חברתית.

את התחנה ניתן לקלוט באינטרנט (http://www.allforpeace.org) וברדיו (בתדר 107.2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully