וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג שבועי: נולד, לרקוד

רותם דנון

28.5.2006 / 12:36

יום רביעי השחור של קשת התחלף בסופ"ש ורוד למדי. "כוכב נולד" מובילה את ואחריה לפיד ו"רוקדים עם כוכבים". האקטואליה בשפל

סדרי עולם חוזרים ו"כוכב נולד" של יום חמישי מובילה את שתי טבלאות הרייטינג השבועיות - הן של משקי הבית היהודים (27.6%) והן של הפרטים (647 אלף). גם התכנית השניה, בשישי, נמצאת במיקום מצוין - 24.1% ומקום 4 בטבלה.

הריאליטי השני של קשת, "השגריר", שסבל מעונה דלילת רייטינג, שיפר עמדות בגמר כמצופה, אך עדיין לא הרשים במיוחד - 22% והמקום השישי בטבלה. 11% מיכם צדקו בהימור (ראו קישור) על הרייטינג שלו. קשת מכניסה גם את שתי תכניות "מועדון לילה" של ארז טל לעשירייה, עם רייטינג גבוה במיוחד לרצועה (23.4% בחמישי, 21.6% בשישי). הרייטינג של "כוכב" וטל עוזר גם ל"48 שעות" לשפר את נתוניה ולעלות מעבר לנתון דו ספרתי (10.1% ממוצע שלוש התכניות).

גם רשת נהנתה משבוע מצוין בפריים טיים. פתיחת העונה השניה של "רוקדים עם כוכבים" הניבה 25.8% (מקום 3) ואת המקום השני בטבלת הפרטים, עם 608 אלף צופים. עוד בעשירייה: יאיר לפיד (26.1%) שעקף במפתיע את "רוקדים", "כלבוטק" (21.6%) ו"קצרים" (20.3%).

רבות עוד ידובר ביום רביעי האחרון כיום מכונן במעקב הרייטינג הארצישראלי. היום שבו הביס ערוץ 10 את קשת שוק על ירך. עם זאת, "לרדת בגדול" שדורג שני באותו יום (17%) לא נכנס לעשירייה, ומדורג במקום ה-13. "קרוב לודאי", שגם היא ניצחה את שידורי יום ירושלים של קשת, מדורגת במקום ה-16 (14%).

המפסיד הגדול של השבוע הוא ערוץ 1, שהתכנית הראשונה שלו מדורגת רק במקום ה-30: "שום, פלפל ושמן זית" עם 8.1%.

חדשות ומדד 17:00

לראשונה מזה זמן רב, אף תכנית אקטואליה לא נמצאת בין 10 הראשונות בטבלה. הנציגה המסורתית הראשונה, מהדורת חדשות השבת של 2, סופגת ירידה (18%) ומדורגת במקום ה-11. נתון זה זהה לתכנית שמדורגת מייד אחריה - המהדורה המרכזית עם ממוצע שבועי זהה, שמשקף גם הוא ירידה תלולה מאיזורי ה-20 אחוזים ומעלה שהתרגלו אליהם בחברת החדשות.

המתחרים לא מניבים תועלת מכך, והירידה בצפיה במשדרי החדשות ניכרת בכל הערוצים ובכל הרצועות. הממוצע השבועי של חדשות 10 (9%) עוקף אמנם את מבט (7.9%), אך לא צולח את מחסום הדו-ספרתי. גם "שש עם", שבימים כתיקונם עומדת על נתון דו-ספרתי מרשים, עומדת על 8.9% בלבד.

מהדורות שישי סופגות גם הן ירידה: "אולפן שישי" חוזרת לתנודות בעייתיות בנתוניה ועומדת על 14.8%. "יומן" יורדת ל-6.9%. מהדורת שישי של חדשות 10 מצליחה לראשונה לצמצם את הפער משמעותית מ-1, עם 4.3%. לא היסטרי, אבל גם משהו.

מדד 17:00 שלנו הפך למנומנם הרבה יותר השבוע, עם ירידתם של קושמרו ומוזגוביה סופית וגיוסה לשירות מילואים של המהדורה הוותיקה "סדר עולמי". ההצבעה בשלט ניכרת - חלק לא מבוטל מהצופים פשוט נטש את המהדורות. "ערב חדש" מובילה עם 5.9% (ודן מרגלית מביא את אותו נתון בתכניתו השניה, "מוסף המוספים" בשישי), רפי רשף עם 4.9% ו"סדר עולמי" מסיימת את השבוע הראשון שלה במקום השלישי - 4.7%

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully