וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לאפס

לי-אור אברבך

28.5.2006 / 10:15

קופרמן הקפיא את ריאליטי הכושר, בקשת הוקפאה תוכנית התרבות, רשת שמה בפריזר את הספר של לפיד וב-10 שי ודרור בדיפ-פריז

גל כפור פוקד את ההפקות בארץ בימים האחרונים. ב"קופרמן הפקות", החליטו להקפיא את העבודה על ריאלטי הבריאות החדש עבור קשת. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי ההחלטה נובעת מהצורך לבצע גיבוש של הפורמט ולהכריע מהם הקריטריונים שייבחנו למעשה בתוכנית עד לבחירת המנצח. התוכנית אמורה ללוות תהליך של מהפך באורח חיים של מתמודדים.

עוד בקשת, הוחלט להקפיא בינתיים את תוכנית התרבות המתוכננת. רם לנדס, שבשלב הפיתוח של התוכנית נעזרו בשירותיו, אינו בתמונה יותר וגם אור אלתרמן שהובאה לערוך הורדה בדרגה לעורכת משנה ולבסוף עזבה. מקשת נמסר כי "התוכנית נמצאת בשלבי פיתוח".

ב-10 בינתיים לא נראים סימני התאוששות לתוכניתו המיועדת של ניצני. לאחר שהמערכת כולה התרוקנה נותר הטאלנט לבדו כאשר האופציה ללייט נייט יורדת מהפרק וכעת מדובר על רעיון של "מאחורי החדשות" במהדורה יומית.

תוכנית הפרה-פריים של שישי המיועדת של 10 בכיכובם של שי ודרור עוררה אכזבה לאחר פיילוט ראשון. כעת הוטל על השניים שאמורים להוות את הגירסה הצעירה של "לונדון וקירשנבאום" להכין פיילוט מחודש. את התוכנית תערוך ניצה גלצר.

ברשת מצפים להחלטתו של חיים שריר בעניין הדרמה "החידה השישית" על פי ספרו של יאיר לפיד. הפקת הסדרה מעוכבת לאחר שב"דבש הפקות" הודיעו כי לא ימשיכו בתהליך בשל אי גיוס התקציב הדרוש. שריר וחברת 360 ערוצים יטלו על עצמם ככל הנראה את הפקת הסדרה של שמוליק אימברמן בכיכובו של רמי הויברגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully