וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוני אומר שלום

לי-אור אברבך

30.5.2006 / 13:28

הוא החל את דרכו ככתב ב-68' בגוף הטלוויזיוני הראשון בישראל והיום עזב אותו סופית כמנכ"ל. אנשי הרדיו והטלוויזיה נפרדו היום מיאיר אלוני

המנכ"ל הזמני של רשות השידור, יאיר אלוני נפרד היום מעובדי רשות השידור. מהרשות נמסר, כי אלוני התנגד לקיום מסיבת פרידה בשל מצבה הכספי הדחוק של הרשות.

אלוני, 66, החל את דרכו התקשורתית בגלי צה"ל בשלהי שנות ה-50'. ב-65' עבר לעבוד ב-BBC בלונדון. עם הקמת הטלוויזיה הישראלית ב-68' הצטרף לצוות המקים. לימים ניהל את חטיבת החדשות של קול ישראל, את מחלקת התעודה של ערוץ 1 והיה למנהלו. ב-2005 נקרא לשוב לרשות, לאחר שפרש לגימלאות, להיות מנכ"לה הזמני של הרשות.

"אלמלא עמדת בראשנו בשעה הקשה הזו", אמר השדר אריה גולן בעת פגישת הפרידה מאנשי קול ישראל, "אין ספק שלא היינו מצליחים לסקר כראוי שניים מהארועים המרכזיים בחיי המדינה בשנה האחרונה סיקור ההינתקות וסיקור מערכת הבחירות".

מנהלי קול ישראל בעברית ובערבית, יוני בן מנחם ואדמונד סחיק, ציינו בעיקר האנושיות והמקצועיות של אלוני בכל תחומי השידור.

מוקדם יותר הבוקר נפרד אלוני ממנהלי הטלוויזיה בפגישת עבודה בראשות מוטי עדן, שציין את חובו האישי הגדול למי שהיה מנהלו כתב בראשית דרכו.

עובדים ברשות הביעו צער על שאלוני לא נבחר לתפקיד המנכ"ל הקבוע, למרות היותו אחד משלושת מומלצי ועדת האיתור בראשות רענן דינור.

עם אישור מינויו של מוטי שקלאר למנכ"ל, יחל אלוני בהעברה מסודרת של התפקיד המורכב של ניהול רשות השידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully