וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושקה עונת הקיץ של קשת

לי-אור אברבך

4.6.2006 / 11:31

הזכיינית מדווחת על עלייה של 17% בכמות הצופים מאז התחדש הזיכיון. בלוח הקיצי: אמא מחליפה, ארץ נהדרת, כוכב ובטיפול

ברוב הדר ובהופעה של נינט הציגה הבוקר זכיינית ערוץ 2, קשת, את לוח המשדרים שלה לקיץ הקרוב. במהלך המצגת שהובאה בעיקר בפני קהל מפרסמים הודיעו אנשי הזכיינית על עלייה של 17% בכמות הצופים - זאת למרות הירידה המתמשכת ברייטינג הכללי.

בלוח הקיץ ממשיכים בקשת לדבוק בתיאוריית הרצועות הרוחביות. בכל לילה מימי הזיכיון - רביעי עד שבת - ישודר פרק בסדרת הדרמה המוערכת, בטיפול (עונה ראשונה). בימי חמישי ושישי ישודרו פרקים של כוכב נולד 4 ומיד אחר כך מועדון לילה של ארז טל.

יום רביעי, שהפך מאיים במיוחד עם ההתחזקות של 10, ישוריין באמא מחליפה במקום אילנה דיין שתסיים את עונתה בקיצו של יוני. בעונה הנוכחית ישודר גם פרק בו מוחלפת אשה יהודייה בערביה. מיד אחר כך עונה חדשה של "מה זה השטויות האלו" עם עדי אשכנזי.

עוד בעונה: תותחית הרייטינג של קשת בוארייצייה אחרת: ארץ נהדרת בקונספט של מצעד המערכונים האהובים ביותר, אותם יבחרו הצופים. כמו כן, תושק הריאלטי "הרעיון ששווה מיליון" של חיים הכט במהלכה יתור אחר פטנטים ברחבי הארץ.

פיתוח!

בתחום הדרמה, תפציע הסדרה "בשורות טובות" עם שי אביבי בתפקיד הראשי כשחקן שמקבל במפתיע הצעה לחוזה טאלאנט בערוץ 2. הסדרה עדיין נמצאת בפיתוח. כך גם "האקסית המיתולוגית" של סיגל אבין במרכזה טלי שרון בתפקיד מיכל בת 30 שבעקבות מפגש עם מגדת עתידות יוצאת למסע חיפוש בין כל האקסים שלה בניסיון לברר מי הוא "האחד".

"צוות משא ומתן" (שם זמני) היא הסדרה של ערן ריקליס ומוש דנון שתעקוב אחר יחידה מיוחדת הכפופה לצה"ל ולמשטרה, העוסקת בניהול משברים ומטפלת בכל מקרה אשר מצריך ניהול משא ומתן עם גורם עוין. "אמא'לה", שמתחילה להצטלם בימים אלו ו"אלביס" תשובנה לעונות חדשות.

עוד בפיתוח בקשת "ישראל ישראל" (שם זמני)- יהורם גאון בדרמה שמפיקה "אולפני הרצליה" בדמותו של שר בישראל. ריטה תככב בסדרת דרמה בפיתוח ב"קופרמן הפקות". הסדרה מבוססת על העיקרון של הסרט "דלתות מסתובבות" ובוחנת מה היה קורה אלמלא פגשה ריטה את רמי קלינשטיין. דרמות נוספות בפיתוח גם לעירית לינור, סייד קשוע - ארץ אבות, ואסף הראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully