וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניין של פרשנות

8.6.2006 / 9:43

פרשן צ'רלטון למונדיאל, מליניאק לפני 7 חודשים: קנית חבילה אכלת אותה. אתר ONE הנאבק בתשלום, במאי: ארי שמאי הצטרף למאבק

"אתה תשלם גם 1,000 שקל עבור שידורי המונדיאל ותכתוב לי שדפקו אותך. הדרך היחידה להוריד מחיר היא לא לקנות". העצה הזו לא ניתנה על ידי טוקבקיסט זועם או סטודנט הקורא להחרים את חבילת המונדיאל - את הדברים הללו אמר מי שאמור לעבוד בשירות צ'רלטון בימי המונדיאל, אריה מליניאק.

בטורו "חוג אוהדים" בעיתון "תל אביב" מתאריך ה-4 בנובמבר 2005 פונה אל מליניאק קורא בשם ליאור שקד ומתעניין בדבר עמדתו ברכישת חבילת משחקים מצ'רלטון.

וכך שואל שקד "לאחרונה החליטו החברים מחברת צ'רלטון לפצל את שידורי הליגה הישראלית, שמחירם היה עד כה 19.90 שקלים לשבוע, ולצרף את המשחק השלישי של הליגה הישראלית לשידורי הליגה האנגלית. זה העלה את המחיר השבועי ל-29.90 שקלים. פניתי לחברת 'יס' וביקשתי לרכוש מנוי חודשי ב-49.90, ולמרות שאנחנו במחזור השישי ענו לי שעדיין אין מנוי חודשי. אדם כמוני, שמרוויח שכר מינימום, משלם בחודש של חמש שבתות 149.50 שקלים. עושק".

וכך עונה מליניאק:

"אתה תשלם גם 1,000 שקל עבור שידורי המונדיאל ותכתוב לי שדפקו אותך. הדרך היחידה להוריד מחיר היא לא לקנות. שידורי ספורט הם לא לחם ולא חלב. תרצה - תאכל, לא תרצה - לא תאכל. רצית - אכלת אותה".

ובינתיים ב-17 במאי השנה, מדווח אתר הספורט ONE המוביל עצומה נגד חבילת המונדיאל, כי ארי שמאי, מי שכעבור חודש הפך להיות מפרשני גרמניה 2006, "מצטרף למאבק". אז אומר שמאי לאחר שהוא מברך את יוזמת ONE:
"נוצר מצב במדינה שהעשירים התעשרו, והעניים נעשו יותר עניים. נושא הכדורגל הוא לא הבעיה, הבעיה מתחילה בהעלאת מחיר הלחם ובשכר המינימום הנמוך - מכאן מתחילה הבעיה בישראל. קיפוח השכבות החלשות שמוביל לפגיעה גם בצפיה בטלוויזיה ובשידורי המונדיאל".

יום שני ככה, יום שלישי ככה

"אמרתי בתחילת הקמפיין שהמחיר נראה גבוה מדי אבל הבעייה האמיתית היא שלאנשים בארץ אין את השכר לשלם את זה - הבעייה היא לא בצ'רלטון", אמר לוואלה! ברנז'ה עו"ד ארי שמאי המכחיש כי הצטרף למאבק כלשהו. "האשם היא ברשות השידור - מעולם ותמיד טענתי שצריך לעשות מאבק כולל יותר - הוא מאבק צרכני. אני חושב ש-489 זה יקר מדי. אבל כדורגל בחינם זה פשיזם, סם מטשטש להמונים, אי אפשר להאשים אותי בבגידה בדברי".

רכזת הכתבים של ONE, אופירה אסייג אמרה בתגובה כי "ארי שמאי הוא אדם בוגר ואינטיליגנטי - הוא יודע מה הוא עושה. אני לא אשמה שביום שני הוא כותב דברים וביום שלישי הוא יושב בשולחן אחר".

אריה מליניאק אמר בתגובה כי אינו מבין את הקשר בין אמירתו המצוטטת לבין עבודתו בצ'רלטון. "איפה הסתירה בין השניים?", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully