וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימי בין המנכ"לים

לי-אור אברבך

8.6.2006 / 9:49

רשות השידור פוסט-אלוני: ועד אחד משבית ניידת כי אין מים, ואחר מתיישב במחאה בלשכת המנכ"ל על רקע העברת עובדת מתפקידה

במהלך היום מתכננת עובדת רשות השידור, מירי אדרי לשבת בלשכת המנכ"ל בליווי ועד העובדים המשולב מטה ולסרב לצאת. אתמול, לאחר שהועברה בשנית מתפקידה, התבשרה כי ההצבה שקיבלה רק בימים האחרונים במרכז ההדרכה בשערי צדק מבוטלת בהוראת המנכ"ל יאיר אלוני ולמרות שהיא נשארת ברשות - יובא במקומה עובד חברת כוח אדם.

אלוני עצמו אינו מכחיש כי הורה על העברתה משם ואומר לוואלה! ברנז'ה: "היא משרה רוח רעה בבניין בשערי צדק". לדברי אדרי, כל חטאה היה בהיותה מנהלת לשכתו של יוסף בראל עת נכנס יאיר אלוני לתפקיד. אז, לאחר שלוש וחצי שנים בתפקיד, עם שובה מחופשת לידה, הורה אלוני להעבירה תפקיד, על בסיס הטענה כי מדובר במשרת אמון. מאז, במשך קרוב לשנה היא מועברת ממקום למקום - לדבריה תוך כדי הרעת תנאים ופגיעה בזכויותיה כעובדת.

"בשלב מסויים", היא מספרת לוואלה! ברנז'ה, "גם אמרו לי פשוט לשבת בבית ולהמשיך לקבל משכורת". עכשיו הוחלט כי לא תוכל לעבוד במרכז ההדרכה, לדבריה מטעמים "לא טהורים של אלוני".

אדרי גם מטילה ספק בחוקיות החלטותיו של אלוני - שלמעשה סיים את עבודתו כמנכ"ל בסופו של החודש שעבר.

אלוני מצדו מדגיש כי באישור השר הממונה, הוא עדיין מכהן באופן חוקי, אולם הוא מקפיד לעסוק אך ורק בנושאים השוטפים העומדים על סדר היום. לדבריו, השרה לבני בעצמה קבעה כי הוא יוכל להמשיך בתפקידו עד לכניסה בפועל של מנכ"ל אחר.

בעניינה של אדרי אומר המנכ"ל שיסיים סופית את כהונתו בראשית יולי: "היא לא פוטרה ואיש לא פוטר. הגברת אדרי הולכת ומפזרת רעל במסדרונות הבניין בשערי צדק ולכן לא רציתי אותה שם".

שקלאר מגיע

בינתיים ביקר אתמול מוטי שקלאר לראשונה ברשות השידור וכינס את הנהלתה. שקלאר פרש את משנתו וציין כי מינויו, מנע את הליכת הרשות לקראת סגירה. שקלאר שמע את דברי הנוכחים ואת סקירותיהם על המחלקות השונות. כצפוי, התרשם בעיקר ממצבה הכלכלי החמור של הרשות.

בעוד שקלאר מבקר, הודיע אמש ועד הטכנאים על השבתת הניידת לירושלים. הסיבה - אי הספקת מים לעובדים היוצאים לשטח. לכן לא היה אמש, יום העברת התקציב בכנסת, סיקור מהמליאה.

"זו יריקה בפנים", אמר לוואלה! ברנז'ה מנהל ערוץ 1, מוטי עדן, "אישית ומקצועית - במיוחד עכשיו בימים שלפני המכרז לערוץ הכנסת. אני מרגיש שזו פגיעה אישית בי, אחרי שעמדתי תמיד לצד העובדים בכל מאבקיהם מול השרים הממונים. בסך הכל מדובר ביציאה לכנסת - שם מחולקים מים בחינם ולא ללבנון". את תגובת ועד הטכנאים לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully