וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג יומי: לא שטויות בכלל

לי-אור אברבך

8.6.2006 / 13:44

עדי אשכנזי פתחה עונה כשהיא כובשת את הפסגה היומית. חדשות 2 רק במקום השלישי. היורדים בגדול של 10 מתאוששים בקטן

"מה זה השטויות האלו" של עדי אשכנזי וקשת, הגיעה אתמול למקום הראשון של ממוצע הרייטינג היומי. 18.5 האחוזים הדלים שמעניקים לה את הבכורה, מבהירים כי ההספדים ליום הרביעי של 10, היו כנראה מוקדמים מדי (זוכרים את ה-27 פלוס אחוזים של רוקדים עם כוכבים השבוע?).

ההצלחה מעוררת ההערכה של אשכנזי מחדדת את תחושת החום הקיצי שמשנה סדרי צפייה - תוכנית קלילה מובילה על פני "עובדה" של אילנה דיין, שרגילה לתפנוקי מדרוג אך ניצבת עם 17% בלבד. מטריד עוד יותר, יאמרו חרוצי נווה אילן שהיו היחידים שהזדרזו היום להעלות מבזק על מותו הפתאומי של זארקאווי, הוא הנתון המאכזב (15.3%) שזיכה את המהדורה של 2 במקום השלישי בטבלה בלבד.

בגבעתיים לעומת זאת נושמים לרווחה לאחר שבוע של נשימה עצורה לאור האכזבה שהביאו עבי הבשר בשבוע שעבר. השבוע הביאה "יורדים בגדול" נתון משודרג של 13.2 אחוזים והמקום הרביעי. באופן כללי לערוץ 2, נהיה מעט צפוף בעשירייה הגדולה, כאשר 10 משחילים חמש תוכניות ראויות לציון (החדשות עם 8.7%, לונדון וקירשנבאום - 8.6%, קרוב לוודאי 8.4% והיום שהיה - 8%) וגם מבט מתמקמת במקום השמיני עם 8.1%.

סדר עולמי וערב חדש נושקות זו לזו עם חמישה אחוזים כל אחת, כאשר רפי רשף מוביל עליהן עם 6.5% המתפרשים על פני שעה שלמה. כנגד כל הסיכויים עם יעל דן, זוכה לרייטינג של 6.5% ויום חדש - תוכנית הבוקר של קשת מניבה 4.2%.

המספר הנוסף: קשת שידרה את זכייתו של סמנכ"לה, רון לשם בפרס ספיר לספרות 2006, וארבעה אחוזים מכם צפו. שבוע הספר נעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully