וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומטוב לכולם

לי-אור אברבך

12.6.2006 / 11:32

הוועדה שמינתה קשת, לאחר החלטה שלא להעביר את כל כספי יום ההתרמה לסוכנות, קבעה כי עמותות תוכלנה להגיש בקשה למענקים

הסתיים הליך קביעת ההסדר לחלוקת מענקי "יומטוב 2006". זאת לאחר שהוחלט בקשת, לאחר שעלה הנושא לכותרות, לא להעביר את כל כספי יום ההתרמה לסוכנות היהודית.

בזכיינית הוחלט לכנס ועדה ציבורית בעקבות טרוניות שהגיעו מכיוונן של עמותות שנהנו מכספי מיזם יומטוב בשנותיו הקודמות ובשל העדר הקשר שלהן עם הסוכנות, לא יכלו להינות ממנו השנה.

הוועדה הציבורית בראשות השופט בדימוס עזרא קמא, שהתכנסה לאחרונה בהתנדבות, החליטה לפתוח מועד להגשת בקשות של עמותות המבקשות לקבל תמיכה מכספי "יומטוב". הוחלט כי גובה המענקים יגיע השנה לסכום של עד 250,000 שקלים לתכנית.

מקשת נמסר, כי בסיוע הסוכנות נרתמה השנה יהדות התפוצות לטובת ילדים בסיכון בתרומות העומדות על כ-13 מליון שקלים. תרומות אלה מיועדות לפרויקט "פותחים עתיד" שמפעילה הסוכנות. מדובר בתוכנית חדשנית שתעניק תמיכה וליווי ארוך טווח לאלפי ילדים ונוער בסיכון, תושבי הפריפריה.

במסגרת יומטוב, גוייסו בסך הכל 19 מיליון שקלים. ברציפות בשיתוף "הרוח הישראלית" ו"ציונות 2000" כאשר השנה הוחלט בקשת על העמקת הקשר עם הסוכנות. בזכיינית מדגישים, כי 100% מהתרומות יועברו לפעילויות עצמן ללא תקורות, תשתיות ומנהלות.

על מנת להגיש בקשה: על הארגון להיות מוכר כמוסד ציבורי המתמחה ועוסק באופן ישיר בעבודה עם ילדים ונוער במצבי סיכון, התכנית המוצעת תבוצע עד שנה מיום קבלת המענק. מומלץ לכל ארגון להגיש בקשה לתוכנית אחת אשר נמצאת בסדר עדיפות גבוה בארגון; תינתן עדיפות לפרויקטים הפועלים בפריפריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully