וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: יש פיצוחים בקומה 5

לי-אור אברבך

12.6.2006 / 13:01

ברשת הקצו את הגג, במעריב תפסו מרפסת, ערוץ 9 סידר כיבוד וב-JCS חימשו את כל הבניינים בטלוויזיות. איך נערכו בברנז'ה למונדיאל?

לבד מהדיונים הבלתי פוסקים של גופי השידור על מקום שידור המונדיאל, דרך שידורו ועלותו - נערכו במערכות השונות גם לשעשוע העובדים, כדי שיהנו מהמשחקים וכנראה בעיקר כדי שלא יחתכו הבייתה.

רשת למשל עורכת לעובדיה הקרנות מיוחדות של המשחקים שהיא משדרת על מה שמכונה "גג רשת", במרומי הבניין החדש ברמת החייל. מדובר במתחם ישיבה עם בר וכסאות והרשתיים מוזמנים לעלות ולראות את המשחקים. העובדים נצטוו להגיע בירוק ובצהוב לרגל שידור המשחק הראשון של ברזיל במונדיאל במסגרת שידוריה. בקשת לא חלה כל התארגנות למשחקים.

ערוץ חרוץ במיוחד הוא 9, דובר הרוסית. שם הוקצה חדר הישיבות לרווחת השרופים והוצב בו מקרן עליו יהיה אפשר לראות את כל המשחקים. הנהלת הערוץ גם הציבה כיבוד ושתייה לבאי המקום.

בבית הוורד של ערוץ 10 התמונה שונה. בינתיים אין אף הקרנה או שידור לעובדים - אבל שם מבטיחים שלקראת השלבים הגבוהים יותר, "עובדים על זה".

בחברת החדשות של ערוץ 2 הוצבו טלוויזיות גדולות בקפיטריות של שתי המערכות - בנווה אילן ובתל אביב.

ברשות השידור ההתמודדות האמיתית אינה בין גרמניה לברזיל, אלא עם הקיצוצים הבלתי נגמרים ולכן, על מונדיאל אין על מה לדבר.

נופש? רק עם מונדיאל

מרפסת הקומה השנייה של בית מעריב הוסבה לבית קפה בו אפשר לראות את משחקי המונדיאל כל אימת שהם משודרים. העובדים גם הוזמנו להביא חברים לצפייה משותפת. בהארץ הקצו עוד מספר עמדות בדסק לצפייה במשחקים ואחד ממקלטי הטלוויזיה משדר צ'רלטון.

בידיעות אחרונות, משתדלים לראות כשהטלוויזיה בדסק המערכת פנויה. אך לרוב, מודים שם, היא פשוט לא.

הערכות נרחבת למונדיאל נרשמה בבנייני JCS, מאולפניהם משדרת צ'רלטון ואשר חברת הפוסט של הקבוצה ארזה את השידורים. בכל אחד מבנייני הקבוצה, בתל אביב ובירושלים, הוצבו טלוויזיות בפינות הישיבה ובקפיטריות לרווחת העובדים. יתרה מזאת כשיצאו אנשי החברה לנופש התעקשו כי בבית המלון יוקרן המונדיאל בכל שעה מתבקשת.

באולפני הרצליה, לעומת זאת, מבטיחים לעשות הקרנות מיוחדות לעובדים בחצאי הגמר ובגמר עצמו.

החל מרבע הגמר יפתחו ב-HOT חדר צפייה עם עידכוני ופרשנויות ערוץ הספורט ובהמשך לקראת הגמר מתכננים אירוע גדול לעובדים. ב-yes לא עושים משהו מיוחד.

בוואלה!, דרך אגב, הוקצה חדר הישיבות בקומת ההנהלה ועל המסך שבו מוקרנים המשחקים. כמו כן, נרשם דוחק אנושי במערכת וואלה! ספורט בשעות הקריטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully