וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורי, פיניש וגבע בדרמה חדשה של yes

לי-אור אברבך

15.6.2006 / 12:10

"לא הבטחתי לך", היא סדרת דרמה על יחסי גברים-נשים שתעלה בסתיו בלוויין

הושלם ליהוק התפקידים הראשיים לדרמה החדשה של yes "לא הבטחתי לך" - גורי אלפי, דני גבע ואלי פיניש יגלמו את התפקידים הגבריים הראשיים. הסדרה צפויה לעלות בערוץ הקולנוע הישראלי של yes באוקטובר 2006.

במרכז העלילה שלושה חברים טובים - אודי, תומר ואיציק: הם רגישים, מתחבטים, מנהלים שיחות נפש (פורצות דרך יחסית לגברים) ומנסים להבין את העולם סביבם, ולא פחות חשוב את "הנשים החדשות".

במהלך הסדרה הן מקימות הנשים, חבורה משלהן: טלי (נשואה לאודי), הילה (חברה של איציק) ונעמה (שעובדת עם תומר). השלוש מציגות גלריה מגוונת של נשים צעירות, שבדיוק כמו הגברים, מנסות להנות מכל העולמות.

הגברים מנסים להתחבר לצד הנשי שלהם בלי לוותר על האחווה הגברית ואילו הנשים חולמות להיות אסרטיביות ותלותיות בעת ובעונה אחת. לנהל את העולם ביד רמה אבל שיזכרו שהן בסך הכל מחפשות כתף תומכת. הסדרה בת 15 פרקים. יוצר ותסריטאי: אייל דורון, מפיק: חיים שריר, במאים: אופיר בביוף וגבי ביבליוביץ.

מנהלת ערוצי הבית של yes, מיכל בוטל אומרת, כי "'לא הבטחתי לך' היא סדרת דרמה מקורית מושקעת ואיכותית, הכוללת שחקנים, יוצרים ובמאים ומהשורה הראשונה, ואנו שמחים להיות שותפים ליצירה זו כמו גם על ההזדמנות לעבוד עם צוות זה. חברת yes תמשיך במגמה זו של השקעה בהפקות מקור, והפקות רבות נוספות צפויות לעלות במהלך 2006 ו-2007".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully