וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת מפקד גל"צ פונתה בשל אבקה חשודה

רויטרס, לי-אור אברבך

15.6.2006 / 13:47

אבקה לבנה נשפכה ממעטפה שפתחה פקידתו של בניהו. החומר הועבר לבדיקה. מעטפה חשודה נוספת נשלחה לנגיד בנק ישראל סטנלי פישר

לשכתו של מפקד גלי צה"ל, אבי בניהו, נאטמה בצהריים על ידי המשרד לאיכות הסביבה לאחר שאבקה לבנה בלתי מזוהה נשפכה מתוך אחת המעטפות שיועדו לו. המעטפה לא הייתה מלווה באיום כלשהו.

בשעות הצהריים פתחה הרל"שית של בניהו את המעטפה ומתוכה נשפך חומר לבן ולא מזוהה. הפקידה הזעיקה את רס"ר הבסיס, שהזעיק את המשטרה. המשטרה הורתה לפנות את בניהו ופקידותיו מהלשכה ואותה רל"שית נשלחה לעבור "מקלחת טיהור".

המשטרה, על פי התקנות, פנתה למשרד לאיכות הסביבה שסגר את הלשכה ליומיים הקרובים עד שתסתיים החקירה והחומר המדובר ייבדק במעבדה. כעת עובדות פקידותיו של בניהו מהמסדרון והוא עצמו התמקם בחדרו של המנהל הטכני. זאת בעוד כל המחשבים והציוד הטכני והמנהלי נותרו בלשכה.

בניהו אמר לוואלה! ברנז'ה: "אני מקווה שמדובר במעשה קונדס לא מוצלח ולשמחתי אין פגיעה באולפנים אלא בלשכה".

מוקדם יותר הבוקר דווח, כי גם לבנק ישראל הגיעה מעטפה חשודה ובתוכה אבקה. למקום הוזעקו אנשי היחידה לחומרים מסוכנים במשרד לאיכות הסביבה, שבדקו את תוכנה.

דובר משטרת ישראל מיקי רוזנפלד אמר: "אנו מחכים לתוצאות ואנו לא קופצים למסקנות, אך כל אמצעי הזהירות ננקטו". דוברת בנק ישראל אמרה כי המעטפה החשודה הייתה מיועדת לנגיד בנק ישראל סטנלי פישר, וכי מעטפה עם תוכן דומה כבר נשלחה אליו אתמול. היא הוסיפה כי בימים האחרונים מעטפות דומות הגיעו למוסדות כלכליים נוספים ברחבי תל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully