וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניין של תרבות

לי-אור אברבך

18.6.2006 / 12:50

"אחרי הכל" יורדת לאחר שהרשות השנייה לא אישרה את בקשת רשת להכיר בה כתוכנית תרבות. ברמן יעבוד על פרוייקט אחר בזכיינית

תוכניתו של טל ברמן, "אחרי הכל", צפויה לרדת מהמסך. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי למרות פרסומים כאילו התוכנית יוצאת לחופשה בתקופת המונדיאל, התוכנית לא תשוב לאחר שרשת לא הצליחה לשכנע את הרשות השנייה כי מדובר בתוכנית תרבות.

על פי התחייבות הזכיינית לרשות השנייה, אמורה רשת לשדר ברצועת לילה תוכנית תרבות. ראשיה ניהלו במהלך כל העונה דיונים עם הרשות על מנת להפוך את "אחרי הכל" לכזאת. בתוכנית שולבה פינה של מיצגים אומנותיים והתארחו בה דמויות שהוצגו כתרבותיות, כמו רבקה מיכאלי, עידן אלתרמן ואחרים שדיברו על עשייתם התרבותית.

לאחר שברשות דחו את הבקשה, הוחלט להוריד את התוכנית. ברמן מצדו, נשאר ברשת ובימים אלו החל בעבודה על פורמט אחר.

ברמן אמר לוואלה! ברנז'ה, כי "אלו חוקי המשחק בעידן שאחרי המכרז לערוץ 2. אני מבין את זה לגמרי ועכשיו מתחילים לעבוד על משהו חדש".

מרשת נמסר, כי "אכן מתקיימים דיונים אינטנסיביים עם הרשות בקשר להכרה ב'אחרי הכל' כתוכנית תרבות וזאת לאור החשיפה לתחומי תרבות שונים שאף חוזקו והובלטו בעת האחרונה. הדיונים האלו אכן ישפיעו על עתיד הרצועה שהביאה אחוזי צפייה גבוהים לשעת השידור בהשוואה לערוצים האחרים. בכל תוצאה שתהיה ברמן ימשיך להוביל תוכניות מרכזיות ברשת מתוקף היותו טאלנט מוביל בטלוויזיה בישראל".

ממלאת מקום מנכ"ל הרשות השנייה, אילת מצגר, אמרה בתגובה, כי "על פי ההצעות במכרז רשת התחייבה לשדר רצועת תרבות לילית העומדת בקריטריונים של סוגה עילית. רשת החלו לשדר את תקופת הזכיון עם התכנית בא בלילה אשר עמדה בקריטריונים של רצועת תרבות. הזכיינית בחרה לשנות את הרצועה לפורמט אחר אשר אינו עמוד בקריטריונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully