וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 קרוב לכניסה כשותף באתר נענע

רוני קורן-דינר וערן גבאי

20.6.2006 / 9:25

הערוץ ונטוויז'ן יקימו חברה לניהול הפורטל המשותף, שתתבסס על תכני ערוץ 10, נענע ותכנים מיוחדים במיוחד עבור הפורטל

ערוץ 10 במגעים מתקדמים לכניסה לשותפות של כ-50% באתר האינטרנט נענע; כך נודע ל-TheMarker. ההערכות הן כי העסקה תתבצע לפי שווי של כ-90 מיליון שקל לנענע, יותר מהשווי של תפוז אך רחוק באופן משמעותי מהשווי של וואלה.

הערוץ ונטוויז'ן יקימו חברה ייעודית לניהול הפורטל המשותף, אשר תתבסס על תכנים של ערוץ 10, נענע ותכנים מיוחדים שייוצרו במיוחד עבור הפורטל. בכל מקרה, הוסכם כי השליטה בחברה המשותפת תישאר בידי נטוויז'ן. בנוסף, העסקה כוללת השקעה כספית מצד ערוץ 10 בנוסף לשיתוף התוכני. בערוץ 10 אישרו את הידיעה.

עוד נודע כי את החברה המשותפת אמור לנהל מנחם סלינס, לשעבר סמנכ"ל השיווק של MSN. סלינס הכחיש את הדברים ואמר "למיטב ידיעתי זה לא נכון. דיברו איתי מנענע על דברים אחרים וגם זה היה כבר לפני הרבה זמן".

בערוץ 10 מעוניינים מאוד לחזק את הפעילות באינטרנט, גם כמדיה משלימה לערוץ וגם כפעילות תוכן בפני עצמה. זאת, באמצעות חבירה לאתר תוכן קיים ומיזוג אתר ערוץ 10 ותכנים של הערוץ לתוכו. במהלך המגעים עם נענע עלתה האפשרות, כי את פעילות התוכן תנהל חברת לוגיה, ספקית התוכן של סלקום, שבה בין השאר שותף מודי פרידמן, מנכ"ל ערוץ 10. ואולם, ככל הידוע לוגיה לא תהיה חלק מהמיזם בשלב זה. יותר מכך, מגעים נוהלו גם עם זכיינית ערוץ 2 רשת, אך בסופו של דבר הועדף ערוץ 10 על פניה.

נטוויז'ן הודיעה לבורסה לפני כחודש כי היא מקיימת משא ומתן ראשוני עם ערוץ 10 לשיתוף פעולה עם פעילות נענע שבבעלותה. ידוע כי בקבוצת IDB, בעלת השליטה בנטוויז'ן, בוחנים זה תקופה ארוכה לחזק את פעילות התוכן של הקבוצה, וברוח זו נבחנה באחרונה האפשרות לרכוש את וואלה מידי קבוצת בזק.

ב-IDB מעריכים כי אתר נענע, המדורג כפורטל השלישי או הרביעי בגודלו בישראל, חייב להתחזק ועל כן חייב ליצור לעצמו שיתוף פעולה משמעותי. נענע לא מכר ב-2005 תוכן לחברות סלולר וב-IDB מעוניינים למנף את הצמיחה בתחומי התוכן שממנה נהנית סלקום בשנה האחרונה גם לפעילות התוכן של נטוויז'ן והחברה-הבת נענע. עוד נודע כי ב-IDB רואים כחיסרון את העובדה שנענע הוחזק ופעל מתוך חברת ספקית האינטרנט נטוויז'ן, ועל כן מבנה של חברה חדשה אמור לסייע לפעילות הפורטל בהיבטי שיווק שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully