וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלקת התוכניות של קשת מתרחבת

לי-אור אברבך

21.6.2006 / 12:28

האחריות על תוכניות שונות במחלקה תעבור למאיה להט קרמן. יצחק גרבוז, ימונה לעורך הוידאו הראשי של קשת

מאיה להט-קרמן ויצחק גרבוז מצטרפים למחלקת התוכניות והפיתוח של קשת. כך נמסר היום מהזכיינית.

להט-קרמן, תהיה אחראית על תוכניות מז'אנרים שונים לצד מנהלת הפיתוח, רותי רודנר. בעברה, ערכה את תוכנית התחקירים "בולדוזר" עם מיקי רוזנטל ששודרה בקשת, הגישה בעבר "חכמים בלילה" בגלי צה"ל, פיתחה וערכה את "חדשות המדע" עם טל ברמן בערוץ 8 ושימשה עורכת בכירה ורכזת כתבים במחלקת החדשות ב"ידיעות אחרונות". בעלת תואר שני בהצטיינות בחוג להיסטוריה באוניברסיטת ת"א.

במקביל במאי העריכה יצחק גרבוז ימונה לעורך הוידאו הראשי של קשת ויצטרף למחלקת התכניות בתחום הפיתוח והעריכה. גרבוז, העוסק בתחום העריכה מזה 17 שנים, ערך לאורך השנים תוכניות נבחרות בערוץ 2, בהן "השגריר", "אמא מחליפה" "קחי אותי שרון", "יצאת צדיק", "השמן עם הסוני" ו"השפיץ של הנעל" (שניהם של ירון לונדון) ו"מדריך קושניר" כולם בקשת, במקביל ערך את "פספורט" ו"שוטטות" לרשת.

סמנכ"ל הפקות ותוכן של קשת, אירית אמבר, מסרה כי היא "שמחה מאוד על הצטרפותם של מאיה להט-קרמן ויצחק גרבוז למחלקת התוכניות של קשת. להט-קרמן גילתה במהלך השנים כישרון רב תחומי בתפקידי עריכה בטלוויזיה והגשה ברדיו. גרבוז, בעל ניסיון עשיר בתחומי עריכה שונים היה אחראי במשך שנים על תוצר המסך הסופי של התוכניות המובילות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully