וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצצה ישיבת HOT ותל"י

לי-אור אברבך

21.6.2006 / 13:01

לאחר שראשי איגודי התסריטאים והבמאים סירבו להכריח את אנשיהם לחתום על הסכמים, סיימו אנשי הכבלים את הישיבה עמם

בישיבה שהתקיימה היום לפני הצהריים הודיעה HOT על הפסקה לאלתר של המשא ומתן עם איגודי הבמאים והתסריטאים, תל"י.
נציג דירקטוריון HOT, שילה דה בר, הפסיק את הישיבה לאחר שאנשי תל"י סירבו להורות לחבריהם לחתום על הסכמים, ועזב את השולחן.

לדברי תל"י, "חזרה בה HOT למעשה מכל ההצהרות, ההבנות וההסכמות שהושגו עמה עד היום ושבגינן נאותו היוצרים להפסיק את שביתתם". בתל"י אומרים כי HOT "הוליכה אותם שולל, ונהגה בחוסר תום לב מוחלט זאת חרף נוכונות היוצרים לפשרות וויתורים מפליגים".

"באנו עם כוונות לפשרה ולוויתור והיינו בתחושה שדווקא הייתה התקדמות", אמר לוואלה! ברנז'ה מנכ"ל תל"י אבי שמש, "אז אמרו אנשי HOT שהם מוכנים לחשוב אם חברי האיגוד יהיו מוכנים לחזור ולחתום. הם דיברו אלינו באדנות ואמרו תפסיקו מיד ונחזור אליכם. לא היו בדיבורים כל התחייבות שמעכשיו ישלמו תמלוגים ולכן אי אפשר להגיד לאנשים לחתום על הסכמים. הם פשוט קמו מהשולחן".

מ-HOT נמסר: "בשעות הקרובות נגבש החלטה לגבי צעדנו בנושא".

HOT: לא ניכנס לבוררות תחת איומים

תגובת HOT לאירוע: "עם כניסתו לתפקיד, הנחה המנכ"ל דוד קמיניץ את בכירי הארגון לייצר במהירות תהליך יסודי, שיביא לפתרון הסכסוך ולהמשך עבודה פוריה עם היוצרים. לפיכך, HOT הגישה בתחילת השבוע ליוצרים הצעה לבוררות כספית תוך הכרה בזכותם לקבל כספי תמלוגים, בהתאמה להיקף הזכויות שבידיהם. HOT ניגשה הבוקר לשולחן הדיונים בכוונה טהורה לסיים את הסכסוך, אולם ראשי תל"י שוב דחו את ההצעה שהוגשה להם ואף סירבו להפסיק את הסנקציות כפי שהתחייבו לעשות. מובן ש-HOT אינה מוכנה להיכנס להליך בוררות כל עוד היא חשופה לשביתות, איומים ומסעי הפחדה. נשוב בשמחה לשולחן המו"מ מיד לאחר שתל"י תכריז על כוונתה לנהל מו"מ ענייני כמקובל במערכות עסקיות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully