וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי בני ברית לירון דקל ואליהוא בן און

לי-אור אברבך

22.6.2006 / 17:09

השניים יקבלו הערב את הפרס על פועלם לחיזוק הקשר עם יהודי התפוצות

ירון דקל, כתב הערוץ הראשון בוושינגטון, יוכתר הערב כחתן הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי של בני ברית לשנת 2006. ציון לשבח יוענק לשדרן הרדיו אליהוא בן-און.

דקל זכה בפרס עבור סדרה בת שלוש כתבות ששודרו במהלך חודש דצמבר 2005 בתוכנית "רואים עולם" אודות יהדות ארה"ב לגווניה ועתידה לאור מימדי ההתבוללות, נישואי התערובת וכרסום היחודיות היהודית בחברה הליברלית, לצד גילויים של התחדשות ומקוריות.

חבר השופטים החליט להעניק גם ציון לשבח לשדרן קול ישראל אליהוא בן-און, היוזם העורך והמגיש זה שבע שנים של התוכנית "הקשר הישראלי" המשודרת מדי שבוע ברשת ב'. התוכנית נותנת ביטוי לנעשה בקהילות יהודיות בעולם, לקשר בין ישראל לתפוצות ולשותפות הגורל של יהודים ברחבי העולם. מאז הוחל בשידור התכנית השתתפו בה אלפי מאזינים מכל רחבי העולם. בנוסף לתוכנית "הקשר הישראלי" עורך בן-און את יומן הבוקר של רשת ב'.

הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי של בני ברית היוקרתי המוענק מדי שנה מאז 1993, מכיר במצוינות בסקירה של העיתונות הישראלית – הכתובה, המשודרת והמקוונת- על יהדות התפוצות. מטרת הפרס היא לעודד ולהגביר את ההתייחסות לנושא התפוצות בכלי התקשורת הישראלים ולהעמיק את ידיעותיו של הציבור הרחב אודות יהדות התפוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully