וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלר-חומסקי מוביל בכותרות בין ינואר ליוני

וואלה! ברנז'ה

25.6.2006 / 13:28

מדד יפעת: עליה של כ-50% בהופעת משרדי פרסום בכותרות מול התקופה המקבילה אשתקד

יפעת מחקי מדיה מפרסמים היום את מדד הכותרות החצי שנתי המתייחס למשרדי הפרסום בישראל. הנתון הבולט הוא עליה של כ-50% בסך כל הכותרות המתייחסות לענף, מול התקופה אשתקד. נתי יעקובי מנכ"ל יפעת, אומר כי "משרדי הפרסום אינם גופים עתירי כותרות. למרות זאת, נרשמה עליה במספר האזכורים, בעיקר בשל הקשר למפלגות בבחירות, רכישת גלר נסיס על ידי פובליסיס, העסקה שלא יצאה לפועל בין באומן לראובני, אדלר חומסקי ותקציבים ממשלתיים, מעברי תקציבים רבים, פעילויות אינטראקטיב ועוד".

הסיכום החצי שנתי כולל ניתוח הופעות משרדי הפרסום בכותרות וכותרות המשנה של העיתונות היומית (ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ,גלובס, יתד נאמן, המודיע והצופה) לשנת 2006.

אדלר חומסקי וורשבסקי מוביל בכותרות עם 87 אזכורים, בעיקר בזכות ראובן אדלר שתפס כ-45% מנפח המופעים. המשרד הוזכר בהקשרים חיוביים בכותרות בהקשר לזכייה בתקציבים, זכיה בתחרות דג הזהב, חידוש חוזה ההתקשרות מול בזק וחשיפה חיובית רבה לאדלר בתקופת הבחירות, בעת שזה עבד עם "קדימה".

לעומת זאת, מוביל המשרד גם את אחוז הסיקור השלילי הגבוה ביותר בטבלת עשרת המשרדים המובילים בכותרות. המשרד מוזכר בהקשרים שליליים בעיקר בשל החשדות לכאורה על קבלת תקציבים ממשלתיים על רקע קשרי אדלר ושרון ובדיקת מבקר המדינה את הטענה.

מקאן אריקסון תופס הפעם את המקום השני עם 83 אזכורים. גיתם מתמקם במקום השלישי החציון עם כ- 69 כותרות כשב - 30% מהם מוזכר מושיק תאומים בעיקר בשל תביעתו את אייפקס בטענה לאי תשלום על ייעוץ במכרז בזק. במקום הרביעי בטבלה ממוקם ראובני פרידן המשרד שאופיין בכותרות באחוז הניטרלי הגבוה ביותר (66% נטרלי) בשל הכותרות הרבות שעסקו במיזוג האפשרי עם שלמור אבנון עמיחי וברכישת השליטה בו (שלא הבשילה לבסוף) על ידי באומן בר ריבנאי.

מבין הפרסומאים, מוביל את הטבלה עם 39 אזכורים בכותרות, ראובן אדלר. אחריו במקום השני נמצא משה תאומים עם 22 מופעים, אילן שילוח תופס את המקום השלישי ואת הטבלה סוגרים אייל חומסקי ודוד פוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully