וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק לרכבת

וואלה! ברנז'ה

26.6.2006 / 13:00

מוסף יום שישי החדש של "ישראלי", שמופץ בקרוב ל-80 אלף עותקים, יעבור בקרוב למתכונת שבועית. ולא לדאוג, יש סודוקו

עיתון הרכבת "ישראלי", מקבוצת "הירש מדיה" של שלמה בן צבי, הוציא ביום חמישי האחרון את גליונו הראשון של מוסף סוף השבוע החדש שלו - "שישי ישראלי".

המוסף החדש ייצא בשלב זה במתכונת של פעם בשבועיים, אך ב"ישראלי" מתכוונים להעבירו כבר בעתיד הקרוב למתכונת שבועית ולחלקו לנוסעי הרכבת ואגד בימים חמישי ושישי.

"שישי ישראלי" נערך על ידי לירון מרוז, ומודפס בפורמט כרומו בן 68 עמודים בקרוב ל-80 אלף עותקים. בעיתון מתכוונים ליצור את התמהיל המוכר של מוספי יום השישי, הכולל כתבות פרופיל, כתובת תחקיר, מדורי פנאי וטורים אישיים, אך בנוסף לשים דגש על "סטנדרט גבוה", כפי שהגדיר גורם במערכת.

בנוסף יתהדר השבועון במדור תרבות מורחב, בן עשרה עמודים, ובמדור פנאי. בין השאר יהיו בו גם אזור משחקים, שיכלול את הלהיט הבלתי-נלאה, "סודוקו". בין כותבי הטורים בעיתון ניתן למצוא את איש וואלה! שי גולדן, הסופר אייל מגד והעיתונאי אריק גלסנר.

תחליף ל"השבועון"?

בישראלי אומרים כי מלבד פיצ'רים שלא קיימים במוספי סוף השבוע הנוכחיים (כמו "כתבות מצולמות", המורכבות בעיקר מתמונות), מדובר במוצר הראשון תחת המותג של עיתון הרכבת, שלמעשה מיועד לא רק לצריכה מהירה בנסיעה, אלא ללקיחה והתעמקות בבית.

כזכור, במקביל להוצאתו של "ישראלי" לפני כחצי שנה, חיסל "מקור ראשון", העיתון האח בקבוצה, את מוסף סוף השבוע התרבותי שלו "השבועון", שחולק בחינם בתפוצה רחבה. המהלך לווה במחאה מצד עובדים רבים בקוצה, שקיוו כי המוסף יהווה תחרות אמיתית למדורי התרבות בעיתונות החילונית. עם זאת, לא ברור בשלב זה באם "שישי ישראלי" ייתן במה לכותבים שסיימו עבודתם עם סגירת "השבועון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully