וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיי בלוג" של רשת תעלה ב-16 ביולי

מור שני

27.6.2006 / 10:34

בזכיינית מבטיחים כי זהו התאריך הסופי לתכנית הנוער. וגם: דיוני שת"פ בתכנית בין רשת ל-HOT, שיכלול תכנים מ"האלופה"

אחרי מספר דחיות, מתכננת זכיינית ערוץ 2 רשת להעלות את רצועת הנוער החדשה שלה ב-16 ביולי. התכנית, בהנחיית גיא אריאלי והראפרית שורטי, תשודר בשידור יומי אחר הצהרים ותיקרא "מיי בלוג". אופציה שעומדת על הפרק היא "בלוגי סטייל". בעבר דובר על תאריך עליה בסוף יוני, אך התאריך נדחה, ככל הנראה, בשל פיתוח ועסקאות מיסחור.

בתכנית, שתתמקד בעולם הבלוגים, צפויה להיות תחרות של הצופים שתתפרש על פני כל 48 פרקיה, לצד פינות קבועות, אייטמים אולפניים ועוד. הצופה שהבלוג שלו ישרוד את כל 48 הפרקים (לפי רמת העניין שיעורר), יזכה בפרס.

בנוגע לתאריך השידור, נמסר מרשת: "התכנית לא הייתה אמורה לעלות לפני, זהו תאריך יעד סגור כבר שלושה חודשים".

וידוי: יש לי רז (צ'רכי)

ברשת מנהלים משא ומתן ער על שיתוף פעולה עם HOT, אך לא ידוע בשלב זה אם זה ייצא לפועל, בין השאר לאור העובדה שחברת הכבלים החיתה את מותג הנוער שלה - "אקזיט", שחוזרת עכשיו לשידור.

שיתוף הפעולה המוצע כולל עבודה משותפת של הזכיינית, HOT ודרסט הפקות, ביתה של "האלופה", על בניית בלוג קבוע של הטלנובלה בתכנית הנוער. "לא צפויה עסקה מסחרית בעניין, אלא פעולה של קידום ויחסי ציבור הדדיים נטו", הגדיר זאת מקורב להפקה.

התוכן שישולב בתכנית יכלול "תא וידויים" שימוקם על סט "האלופה", כששחקני הסדרה - ולא הדמויות שלהם - ייגשו למצלמה, ויספרו סיפורים מהצילומים במעין "וידויים". השאיפה של רשת היא להשתמש בעוצמתה של "האלופה" כמותג בקרב הנוער.
צילומי התוכן לשיתוף הפעולה, במידה ויהיה, יהיו מראש, מאחר וצילומי "האלופה" מסתיימים ב-13 ביולי, לפני שתכנית הנוער תעלה לאוויר.

עוד דובר על שילובה של התכנית בשירות ה-VOD של HOT, מה שלא צפוי לצאת לפועל, על פי גורם בחברת הכבלים.

מ-HOT נמסר: "פרטי שיתוף הפעולה נמצאים בדיונים ואיננו מעוניינים לפרט בשלב זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully