וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 2 זכו במכרז ערוץ הכנסת

וואלה! ברנז'ה

28.6.2006 / 20:40

מועצת הכבלים והלווין הכריעה בעד מפעילת הערוץ הזמנית. "שידורי הדמוקרטיה" שניה. בערוץ 1 מביעים תמיהה על ההחלטה

במועצת הכבלים והלווין סיימו היום יומיים של דיונים סביב המכרז להפעלת ערוץ הכנסת, כשהודיעו על זכייתה במכרז של קבוצת החדשות של ערוץ 2, המפעילה גם כיום את הערוץ.

הקבוצה הזוכה קיבלה 91.5 נקודות מתוך 100. קבוצת "שידורי הדמוקרטיה" של גלובס, אולפני הרצליה והמרכז הבין תחומי הגיעה למקום השני בהפרש של חצי נקודה בלבד.

קבוצת "JCS" בראשותו של ישראל סגל, בה נמצאים גם ערוץ 10 והטלוויזיה החינוכית, הגיעה למקום השלישי (89.5), ולמקום הרביעי הגיעה קבוצת "הערוץ הראשון" בראשות יעקב אחימאיר וניצן חן (88.5).

הקבוצה החמישית, "120" - של חברת 360 ערוצים, וואלה! ואולפני מימד, נפסלה על ידי המועצה בשל "נוסח כתב הערבות", שחרג מהתקן שהעמידה המועצה. דדי צוקר, מראשי הקבוצה, אמר לוואלה! ברנז'ה: "מדובר היה בשגיאה בתום לב, אנו מביעים צער שגם לאחר שהניסוח תוקן לא ניתנה לנו הזדמנות להתמודדות שווה במכרז".

נציגי הקבוצות הגיעו מאתמול בבוקר אל משרדי מועצת הכבלים, על מנת לענות על שאלות בפני חברי הוועדה. הזוכה במכרז תתחיל להפעיל את הערוץ מנובמבר. הדיונים התנהלו היום במשך שעות ארוכות, כשהמועצה מתקשה להגיע להכרעה בנוגע לזהות הזוכה.

טרם המכרז, העריכו גורמים בקבוצות המתחרות כי לקבוצת חדשות 2 היו אכן הסיכויים הטובים ביותר לזכות בו.

רשות השידור: נשקול צעדינו

שלום קיטל, מנכ"ל חדשות 2, אמר הערב: "חברת החדשות גאה מאוד
בערוץ הכנסת. אנו מודים למועצת הכבלים והלווין על האמון שנתנו בנו."

מרשות השידור נמסר היום כי "הרשות הובילה בכל הפרמטרים בהתמודדות במכרז על הפעלת ערוץ הכנסת וכשלה רק בתכנית העסקית, תוכן השידורים שהציגה רשות השידור במכרז על הפעלת ערוץ הכנסת גבר על כל שאר הקבוצות וגם מבחינה עיתונאית היינו הטובים ביותר. הרשות כשלה בפרמטר אחד והוא התכנית העסקית. אנו מתכוונים לבחון את ההצעה הזוכה ולשקול את צעדיה לאור כל זאת".

דני לוי, דובר קבוצת JCS אמר כי היא תלמד את החומר ותבחן את המשך דרכה.

את תגובתו של קובי חיון, יו"ר אולפני הרצליה, בעלת המניות העיקרית ב"שידורי הדמוקרטיה", לא ניתם היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully