וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אקזיט תבוטל

וואלה! ברנז'ה

29.6.2006 / 4:12

חברי Useless ID התבטאו קשות בראיון נגד ציונות, דתיים וצבא. התוכן נודע למנכ"ל HOT, שהחליט לעת עתה שלא לשדר את התכנית

חשיפה: סערה ראשונה – וכנראה גם אחרונה – סביב תכנית הנוער "אקזיט" של HOT. גלגולה החדש של התכנית, תחת השם "אקזיט רבולושן", אמור לעלות לשידור ביום ראשון הקרוב ב-HOT3 בהנחיית חברי להקת הפאנק Useless ID. הלהקה נבחרה כדי להכניס רוח שונה ואנטי-ממסדית לתכנית, שהוציאה מתוכה טאלנטים כמו עפר שכטר ויעל גולדמן.

אך האנטי-ממסדיות עלתה לתכנית ולחברי הלהקה ביוקר, עוד בטרם שודר פריים אחד. הסיבה: ראיון שנתנו חברי הלהקה למוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות שיופץ מחר (ו'), ובו אמרו דברים קשים, שהסעירו את מנכ"ל HOT דוד קמיניץ.

להשתין בבית הקברות

הכתבה זכתה לשער המוסף (כולל צילום פרובוקטיבי הכולל חשיפת ישבן של אחד מחברי הלהקה, כנראה כמחווה לעפר שכטר) והמנחים הטריים מתבטאים בה בחריפות נגד הציונות, המגזר הדתי, שירות צבאי וירידה על טאלנטים מעולם הבידור. בין הדברים שהביא הכתב רביב גולן, נמצאים ציטוטים כמו: "עוד לא התבגרנו, אבל גם היטלר לא עבר שלב בהתבגרות לפי פרופיל שהכינו עליו"; "אני יורק על הציונות" (ישי ברגר); "כיפה זה דבר פרימיטיבי... אם הייתה לי עוגת קצפת... הייתי עומד מחוץ לבית כנסת בשבת בבוקר ודופק בהם אחד אחד... אנשים, שבת בבוקר, אתם לא רוצים לישון?"; "שונא דת יחיה"; "לגיא פינס יש עיניים של כבש אחושרמוטה"; סיפור על אחד מחברי הלהקה שהשתין על מצבה בבית קברות בגרמניה ועוד.

מרחוב מוזס ליקום, בטרם ההפצה לדוכנים

הדברים בראיון הובאו לידיעתו של מנכ"ל HOT הטרי דוד קמיניץ, ככל הנראה על ידי ראשי ידיעות אחרונות (שהם גם מבעלי השליטה ב-HOT). לאחר שהבין קמיניץ הנסער (איש שומר מסורת, ו"ב) כי לא יוכל לבקש לגנוז את הכתבה, הוא החליט לשקול מחדש את המשך דרכה של התכנית. כעת מסתמן, כי ההחלטה היא להורידה סופית מלוח השידורים.

ארבע התכניות הראשונות של "אקזיט רבולושן", המיועדות לשידור בשבוע הקרוב, צולמו אתמול על גג אולפני גלובוס גרופ בתל אביב.

סופו של המותג "אקזיט"?

במידה ואכן תבוטל התכנית, עשוי להיות זה סופו של המותג "אקזיט". ב-HOT התלבטו ארוכות לאחר ירידת התכנית בסוף 2005, באם להחזירה ללוח השידורים או לא. ההחלטה לטובתה נבעה מחוסן המותג והחשיבות שברצועה המיועדת לנוער. "אקזיט", מותג מבית ענני תקשורת (ובהפקת חברת הבת "שמיים"), עברה ב-2005 מערוץ 10 ל-HOT לאחר שעוררה סערות ציבוריות, אשר גררו התערבות רגולטורית מצד מועצת הרשות השניה.

ב-HOT וב"שמיים הפקות" ביקשו לפני פרסום הידיעה שלא להגיב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully