וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הכותרות

וואלה! ברנז'ה

2.7.2006 / 10:39

מדד יפעת: קשת ו"כוכב נולד" מובילים בכותרות בעיתונות בינואר-יוני 2006. גם המקומות 2 ו-3 הם של קשת: "ארץ נהדרת" ו"עובדה"

בדיקה שערכה "יפעת מחקרי מדיה" ממפה את כמות ההופעות של זכייני הטלוויזיה המסחריים - קשת, רשת וערוץ 10 - בכותרות העיתונות היומית.

מהבדיקה עולה כי במקום הראשון ממוקמת קשת, עם עשר תוכניות מקור מובילות שהופיעו בכ-356 כותרות וכותרות משנה. עשר התכניות המובילות של רשת הופיעו בכ-209 כותרות וכותרות משנה. ערוץ 10 סוגר את הדירוג - כשעשר התוכניות המובילות שלו הופיעו בכ-195 כותרות וכותרות משנה.

The Show - הכי הרבה כותרות שליליות

למרות שעלתה רק בחודש מאי, "כוכב נולד" היא התוכנית עם מספר האזכורים הרב ביותר - 83 כותרות. גם במקום השני והשלישי נמצאות תכניות של קשת - "ארץ נהדרת" (72 אזכורים) ו"עובדה" (59 אזכורים). גם בשנה שעברה הובילה "כוכב נולד" בכותרות.

ממש כמו ברייטינג, "רוקדים עם כוכבים" היא התכנית המובילה של רשת, עם 50 כותרות. במקום השני אצלה ממוקמת "כלבוטק" עם 32 מופעים. יאיר לפיד שלישי, עם 31 מופעים.

"הדוגמניות", איך לא, היא התכנית המובילה ביח"צון של ערוץ 10, עם כמות כותרות דומה ל"רוקדים - כ-50. הריאליטי שהחליף אותה במאי, "לרדת בגדול", משתלב בקלילות במקום השני, עם 25 כותרות. THE SHOW זכתה ל-24 מופעים, הרבה בהקשר של ירידתה, נתון שראשי 10 היו שמחים לשכוח. התכנית מובילה באחוז הכותרות השליליות.

על פי יפעת, המוסף המוביל בסיקור תכניות הוא "גלובס הערב" (20%) שסיקר בעיקר את ארץ נהדרת ואת הדוגמניות. אחריו "24" של ידיעות אחרונות (18%), שהבליט בעיקר את כוכב נולד ואת יאיר לפיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully