וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלנובלה של שרגא

מור שני

4.7.2006 / 2:00

שרגא הרפז לוהק לשחק הומלס ב"האלופה", הגיע לצילומים ועזב בתוך מספר שעות לאחר ריב עם ההפקה. בגלגל ההצלה: אלברט אילוז

שחקן התיאטרון שרגא הרפז החליט להענות להזמנת הטלנובלה "האלופה", שביקשה ללהק אותו לדמותו של הומלס מקשיש עם פיוז קצר. ומכאן מתחילה הטלנובלה של הטלנובלה. אז ככה, בקצרה (זהירות, ספוילר קל בהמשך).

הרפז הגיע לסט באולפני נווה אילן בתחילת השבוע, על מנת להצטלם. כמה מפגשים חפוזים עם אנשי ההפקה הביאו אותו לסיום האפיזודה, לחדרו של מפיק הסדרה יוני פארן, ולהחלטה לעזוב את הסט - לאלתר ולנצח. צוות ההפקה הזעיק את השחקן אלברט אילוז, שיחליף את הרפז באותו יום ובכלל. מצוות ההפקה נמסר כי אילוז למד את הטקסט תוך כדי הסצינות, וכי הצילומים לא נפגעו.

הרפז סיפר לוואלה! ברנז'ה: "הם פגעו בי. הם לא היו מוכנים מבחינה מקצועית. הגעתי לסט ולא היה אף אדם מקצועי שדיבר איתי על התפקיד, גם אחרי שביקשתי לדבר עם מישהו" והוסיף: "בהמשך הלכתי אל המלבישה שזרקה לי איזו חולצה שלדעתי לא התאימה לתפקיד. כששאלתי אותה מה עם נעליים, היא אמרה: ניצבים מצטלמים עם הנעליים שלהם. ניצבים?! אחרי 35 שנה בעסק, היא תקרא לי ניצב?!"

הרפז היה אמור להגיע לשלושה ימי צילום. כל הפרטים נסגרו עם הסוכנת שלו, לביאה הון. הוא ממשיך ומספר כי לא היה מודע לפרטי התסריט, בו דמותו מתה. "בשביל שלושה ימי צילום של 405 דולר ליום, לא הייתי מסכים להשתתף בסדרה. חשבתי שזו הזדמנות עם אופציה להשתתף גם בכמה פרקים בעונה הבאה", אמר הרפז, וסיים: "מעבר לכך, כשהגעתי ליוני לחדר הוא קרא לי שרון. אפילו לא ידע איך קוראים לי. אז ביקשתי ממנו שישחרר אותי מהשתתפות בסדרה והלכתי".

צוות ההפקה של האלופה דיווח מצידו על התנהגות משולחת רסן של הרפז. יוני פארן, מפיק הסדרה מחברת דרסט הפקות מסר לוואלה ברנז'ה: "אין לנו שום רצון להתעמת עם שרגא הרפז, אנחנו מאוד מעריכים אותו כשחקן. שיהיה לו בהצלחה בהמשך דרכו. אי אפשר לעצור את האלופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully