וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבל פרגון

מור שני

11.7.2006 / 11:03

עורך מעריב התראיין הבוקר לגל"צ על סקופ בפרשת קצב. עורך התכנית, מילואימניק בתחנה, הוא ראש דסק במעריב. דנקנר: פנו אליי רבים

בתכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל, ששודרה היום, התראיין העורך הראשי של מעריב אמנון דנקנר, על הכותרת הראשית של העיתון בנושא פרשת ההטרדות המיניות לכאורה של הנשיא קצב. מי ששיבץ את הראיון הוא עורך התכנית, נטע ליבנה, איש מילואים בתחנה שביום-יום משמש כראש דסק במערכת החדשות של מעריב.

הידיעה של הכתב רון לוין מציגה עדות של אישה נוספת, הטוענת כי הנשיא קצב הטריד אותה מינית בזמן עבודתה בלשכתו כשהיה שר.

ליבנה משמש כעורך התכנית במסגרת שירות המילואים שלו, שיימשך עד סוף החודש. הוא מחליף את עידו תמרי. בתום החודש יחזור לעבודה השוטפת במעריב. הוא אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה: "בהתחשב בעובדה שהסקופ היה של מעריב, מצאתי לנכון לראיין את העורך. אני לא רואה בכך פגם. זו הייתה החלטה עיתונאית שאני עומד מאחוריה. אני מאמין שכל עורך היה מחליט לעלות לשידור את האנשים שאני העליתי".

גם דנקנר לא רואה בראיון הבוקר טעם לפגם: "תכניות רבות ברדיו ובטלוויזיה פנו אליי להתראיין. אני העדפתי את התכנית של רשף, מכל תכניות הרדיו, כי הם פנו ראשונים. מעבר לכך, אני מתראיין בהרבה תכניות שעובדים בהן הרבה עיתונאים, ואין עם זה בעיה".

בתגובה לידיעה נמסר לוואלה! ברנז'ה מגלי צה"ל: "הטענה בעניין זה מהווה הבל ורעות רוח. שיקוליהם של המגיש, עורך התכנית והמפיקות היו והינם מקצועיים בלבד! גלי צה"ל דוחה בשאט נפש את הנסיון לייחס לתחנה שיקולים לא ענייניים בהחלטותיה המקצועיות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully