וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי משולם תובע את חיים זיסוביץ'

ענת רואה

12.7.2006 / 9:35

מנהל התכניות בערוץ 1 תובע את מנחה "תיק תקשורת" דיבה ב-300 אלף ש': הואשמתי בשידור שקידמתי את מיכל זוארץ עקב היותה זוגתי

יוסי משולם, מנהל תוכניות ברשות השידור, הגיש אתמול לביהמ"ש השלום בתל אביב תביעת דיבה בסך 300 אלף שקל, נגד חיים זיסוביץ', מנחה התוכנית "תיק תקשורת" בטלוויזיה החינוכית.

לטענת משולם, בפברואר 2005 הוא זומן להתראיין אצל זיסוביץ' יחד עם יעקב שחם, יו"ר ועדת התוכניות של הערוץ הראשון. לאורך כל הראיון, טוען משולם, ניסה זיסוביץ להשפילו בכל דרך אפשרית, שאל אותו שאלות בהן טמונות עובדות חסרות כל שחר, ניסה לנגח את צנעת הפרט שלו וייחס לו שימוש לרעה בתפקידו.

בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד אמיר רוזנברג, נטען כי תוך כדי הראיון הואשם משולם בכך שקידם כביכול את בת זוגו, מיכל זוארץ, לתפקיד מנחת תוכנית "שישי עם מיכל". בתוכנית נטען כי הקידום נבע מקשרים ולא בשל כישורים. עובדים אחרים נדרשים לדווח על קרובי משפחה המועסקים ברשות, לטענת מנחי התוכנית.

לדברי משולם, ידוע בציבור כי הוא וזוארץ היו חברים וניהלו מערכת זוגית וכי היא הנחתה את התוכנית; מה שלטענתו לא ידוע, אך היה חייב להיות ידוע לזיסוביץ' לפני שישמיץ אותו באופן כה בוטה וישפילו על לא עוול בכפו, הוא המועד בו נוצר קשר כלשהו בינו לבין זוארץ ומועדים נוספים הרלוונטיים לטענות שהציג בפניו.

"לתובע לא היו שום קשרים עם הגב' זוארץ בעת שיבוצה לתוכנית כלשהי ברשות השידור, זהו פרסום מרושע וזדוני", טוען משולם בתביעה. לכן לדבריו אין גם שחר לטענה כי שיבץ את זוארץ כ"מקורבת" אליו. בתביעה פורט ניסיונה הרב של זוארץ כשחקנית ומגישה.

לטענת משולם, הוא פועל שנים רבות בתחום הטלויזיה והוא נקי מרבב ושמו הולך לפניו כאיש הגון ואחד האנשים המקצועיים ביותר בתחומו. פרסום האשמות אלה, נטען, שודרו למאות אלפי צופים ופגעו במוניטין ובדף הנקי שצבר בכל שנות עבודתו.

זיסוביץ' תבע לפני

בטרם הוגשה תביעה זו, הוגשה תביעה אחרת מטעמו של זיסוביץ' נגד משולם בגין דברים שלטענתו נאמרו באותו ראיון. משולם טוען כי תביעתו של זיסוביץ' היא המוכיחה למעשה את טענותיו, שכן זיסוביץ' ניסה בין היתר להקדים תרופה למכה.

זיסוביץ' מסר בתגובה כי תביעתו של משולם הוגשה כתגובה לתביעה שהוא הגיש. לדבריו, ככל הנראה משולם בחר בהתקפה כדרך הטובה ביותר להתגונן. על כל פנים, בית המשפט יאמר את דברו, אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully