וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באת לאודישן, פאנק?

וואלה! ברנז'ה

13.7.2006 / 1:21

ב'שמיים' ערכו אודישנים לכמה טרום-סלבס אנונימיים, ולמספר מצומצם של סלבס, ביניהם שניים משחקני 'האלופה'

חברת שמיים הפקות ערכה עד אתמול שלושה ימים מרתוניים של אודישנים, על מנת למצוא מנחים תכנית "אקזיט רבושלושן", כדי להחליף את להקת יוסלס איי. די שהוצאה ממנה לפי הוראה של חברת HOT.

הכוונה הייתה להעביר אתמול הצעה מחודשת לפורמט התכנית, עם שמות המנחים הפוטנציאלים, על ידי אנשי שמיים הפקות כדי לקבל את אישור HOT. בשלב זה ארז בן הרוש, המפיק והעורך האחראי מטעם שמיים, ויוני גולן, עורך התכנית, ממשיכים לעבוד על גיבוש פורמט בסיסי. התכנית תצולם על גג אולפני גלובוס גרופ בתל אביב, כפי שתוכנן ב"אקזיט רבולושן" ונראה כי אופיה ותכניה ידמו לאקזיט במתכונתה המוכרת, אך יתגבשו באופן ברור יותר תוך כדי העלייה לאוויר.

החברה התחילה להתכונן לחיפוש מנחים חדשים כבר בסוף שבוע שעבר, כשהתמונה לגבי יוסלס איי. די החלה להתבהר, וההחלטה להוציא אותם מהתכנית נראתה סופית – מה שהתברר כנכון ביום ראשון השבוע.

אפשרות: התכנית בכל זאת תיגנז

בין הנבחנים ניתן היה למצוא את נגה שחר, מנחת ערוץ הפלייבוי הישראלי לשעבר, ושחקנית הסדרה "פיק אפ", מיטל גל ושי קדימי מ"האלופה" ויובל מנדלסון סולן שייגעצ, ששמו הועלה עוד בטרם פנתה ההפקה ללהקת יוסלס איי די, אך עם זאת - גורמים מקורבים להפקה אומרים כי סיכוייו נמוכים מאוד להתקבל כמנחה.

עם זאת, לא מן הנמנע שב"שמיים" וב-HOT יחליטו בסופו של דבר לגנוז את התכנית, אפשרות שעודנה מתקבלת על הדעת לאור הקשיים שבהרמתה המחודשת והכדאיות לשני הצדדים.

בינתיים האודישנים נמצאים בשלב בו המועמדים חולקו לזוגות, ונראה כי יש צמד בעל פוטנציאל גבוה, מלבד זאת עוד שוקלים אם לצרף צלע נשית נוספת או שתיים להנחייה.

מההפקה ו-HOT ביקשו שלא להגיב.


בהכנת הידיעה השתתף מור שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully