וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך nrg התפטר

מור שני

16.7.2006 / 10:09

אבי לן שימש בתפקיד מדצמבר האחרון. במכתב לעובדים אמר: "זהו יום עצוב עבורי"

עורך nrg אבי לן הודיע הבוקר על התפטרותו. במכתב ששלח לעובדי האתר אומר לן כי "הפכנו לגורם בעל משקל על מפת האינטרנט הישראלי... ובכל זאת, זהו יום עצוב עבורי: אני פורש. זוהי ההזדמנות לומר לכם כמה אני אוהב אתכם, כל אחד ואחת מכם, וכמה נהניתי לעבוד איתכם... אנשי התוכן הם היהלום האמיתי של nrg. בלי תוכן איכותי, עצמאי, נטול-אינטרסים, nrg שווה כקליפת השום. אל תיתנו לאיש לרמוס את כבודכם...".

גורמים ב-nrg מדברים על חוסר שביעות רצון מתפקודו של לן, שגרמו לו לקחת את ההחלטה בעצמו וללכת. nrg, שהוקם בהשקעה מסיבית של עפר נמרודי, לא הצליח להתרומם ברייטינג למרות ההשקעה. בחודשים האחרונים היו גל עזיבות של עובדים באתר, ביניהם עורכים בכירים. עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי ללן היו חילוקי דעות עם המו"ל נמרודי.

לן החליף בתפקיד את רון לשם בדצמבר 2005, שעבר לשמש כסמנכ"ל פרויקטים ורגולציה בקשת. לפני כן עבד שנים רבות ב"ידיעות אחרונות", מתוכן למעלה מעשור כעורך המוסף היומי "24".

לן אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי הוא אינו יודע עדיין לאן מועדות פניו, אך לפניו מספר הצעות אותן ישקול בימים הקרובים. לגבי הטענות על תפקודו אמר: "להפך, עד היום שמעתי מנמרודי רק דברים טובים על עבודתי, אני חושב שבחודשים האחרונים הבאתי את nrg למצב הרבה יותר טוב ממה שהוא היה. דף הבית החדש שעלה היום לאוויר הוא רק אחד הביטויים של התנופה הגדולה שמתחוללת באתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully