וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס על אקזיט?

אתי שכטמן

18.7.2006 / 19:19

האודישנים הופסקו, צוות התכנית שוחרר, וכעת טרם ידוע מה יעלה בגורל התכנית "אקזיט" ואם היא בכלל תעלה לאוויר

לא ברור עדיין מה יעלה בגורלה של התכנית "אקזיט". השבוע היה אמור להתקיים השלב הבא לאחר האודישנים לבחירת מנחים חדשים - טסטים לאלו שעברו אותם. בשלב האחרון חולקו המועמדים לזוגות שניצבו למבחן מצלמה, ונראה היה כי יש צמד בעל פוטנציאל גבוה. אך היום הודיעה חברת HOT לעצור הכל.

כזכור, החלה "שמיים הפקות" לערוך לפני כשבוע חיפושים לבחירת מנחים חדשים לתכנית, משהתברר כי "אקזיט" לא תעלה בפורמט שתוכנן עם להקת יוסלס איי די.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי אחת הסיבות להקפאת התהליך היא רשימת המועמדים הסופית שלא מצאה חן בעיני HOT, שביקשה מ"שמיים" להביא רעיונות חדשים למנחים. מקורות קרובים להפקה אומרים כי ישנו עדיין סיכוי סביר שהתכנית כלל לא תעלה לאוויר.

בסוף השבוע האחרון שחררו "שמיים הפקות" את צוות התכנית לעת עתה, היות ולא ידוע כמה זמן יארכו החיפושים ועליית התכנית לאוויר. הבוקר משהגיעה הודעת HOT כי המצב הבטחוני השפיע על ההתנהלות המערכתית ואין זה במקום לעלות את התכנית, עצרה ההפקה את עבודתה.

הצדדים אינם מגלים עדיין סימני ויתור חד משמעיים. אך הקפאת התהליכים הנוכחית מהווה חוליה נוספת בשרשרת הקשיים בהרמתה המחודשת של אקזיט", שמאז הוויתור על "יוסלס" נראה כי היא הולכת ומתרחקת מיעדה הסופי – העלייה לשידור.

מ"שמיים הפקות" הפנו לתגובה מהגוף המשדר - HOT. מינה סימן טוב, דוברת HOT, מסרה: "בשל המצב הבטחוני בארץ ובשל שלל סיבות אחרות, האודישנים למנחי "אקזיט" מוקפאים עד להודעה חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully