וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניידת של חדשות 10 נפגעה מירי

אתי שכטמן

19.7.2006 / 17:44

פצצת מרגמה נחתה באביבים סמוך לכתב ינון מגל וצוותו. לניידת נגרם נזק, למגל ולצוות שלום

במטח שנורה היום בצהרים לעבר קיבוץ אביבים, התפוצצה פצצת מרגמה כ-40 מטרים מכתב חדשות 10 ינון מגל והצוות המלווה אותו שנכח במקום.

למרבה המזל לא היו נפגעים, אך ניידת השידור של הערוץ נפגעה מרסיסים וחלונותיה התפוצצו. מגל תיאר לוואלה! ברנז'ה את הסיקור באיזור בו מתנהלים חילופי אש מסיביים: "לנפילה הזו קדמה נפילה שהתפוצצה כ-250 מטרים מאיתנו, מיד לאחר הנפילה השנייה זזנו אחורה, התמקמנו מאחורי בית והמשכנו לשדר".

הסיכון שלוקחים על עצמם העיתונאים המסקרים את האירועים בצפון שב ומעלה תהיות לגבי מידת הנועזות הנדרשת. מקרה זה מצטרף לאירועים מהשבוע שעבר בהם נפצעו שניים מאנשי הצוות של הערוץ הראשון בצפת מפגיעת קטיושה בניידת השידור ושלושה צלמי עיתונות בנהריה. כמו כן היינו עדים בשידור לנפילת קטיושה מאחורי גבו של כתב ערוץ 1 יואב לימור ביום ו' האחרון. וביום שני בעת שדיווחה רינה מצליח מחיפה נשמעה אזעקה ואחריה קולות נפילת קטיושות, המגיש באולפן, אהרל'ה ברנע, שאל מתוך דאגה אם אין ברצונה להיכנס למרחב מוגן, מצליח ענתה לו "ומי ידווח לך?", סיטואציה שמשקפת באופן מובהק את מחויבותם של העיתונאים לדיווח מהשטח כשמנגד ניצב הסיכון לפגיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully