וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת הוציאה את העובדים ליום חופשה מרוכז

רוני קורן-דינר

23.7.2006 / 10:26

הצעד - במסגרת התוכנית לקצץ 10% בהוצאות ולאחר שהעובדים הונחו לנצל ימי חופש שנצברו. רשת תקצץ 10% משכר הבכירים

קשת מתחילה ליישם את ההנחיה לעובדים לנצל ימי חופש. כל עובדי קשת הוצאו היום לחופשה יזומה, על חשבון ימי החופשה הצבורים שלהם; כך נודע ל-TheMarker. צעד זה נעשה במסגרת התוכנית הכוללת של קשת לקצץ 10% בהוצאות, וייתכן שיהיו ימי חופשה יזומים נוספים בקרוב. ככל הידוע, מתכוונת הזכיינית להוציא שוב את העובדים לחופשה יזומה בתקופת החגים. בקשת אישרו את הדברים.

כמו כן, הנהלת קשת החליטה לנצל את העובדה שיום ראשון הוא יום שידורים של הזכיינית רשת, ולהתחיל בניצול ימי החופשה של העובדים. בסוף השבוע ניסתה קשת לשדר תוכניות כמעט-כרגיל כמו "מועדון לילה" ו"כוכב נולד", אבל לא ברור בשלב זה האם הן ימשיכו גם השבוע. כמו כל גופי השידור, סובלת הזכיינית מאי ודאות לגבי תכנון לוח השידורים בעקבות המצב הבטחוני.

על אף שקשת חוזרת לשדר רק ביום רביעי, מחר היא כבר תחזור לעבודה מלאה. בשלב זה עדיין לא מתוכנן להעלות ביום רביעי את העונה החדשה של "אמא מחליפה" שהיתה מתוכננת לפני תחילת הלחימה בצפון, וגם לא את תוכניתה של עדי אשכנזי, וישודר לוח שידורים חלופי בהתאם למצב.

לפני כשבועיים הודיעו לעובדיהן זכייניות ערוץ 2, רשת וקשת, כל אחת בנפרד, על שורת צעדי התייעלות וקיצוצים, כולל קיצוצים בשכר. זאת, בעקבות המשבר אליו נקלעו זכייניות הטלוויזיה המסחרית וללא קשר ללחימה בצפון, שהחלה כמה ימים אחר כך. אצל שתי הזכייניות היקף הקיצוץ בהוצאות עומד על כ-10%, ושתיהן קיצצו את תקציבי הרווחה וביטלו את החופשות השנתיות לעובדים.

ברשת מתוכננים קיצוצים בשכר לבכירים בשיעור 10%, וכן התייעלות בהוצאות הנהלה והוצאות כלליות. בקשת אין בשלב זה קיצוצים בשכר, אך הנהלת הזכיינית העבירה לעובדים הנחיה לנצל את ימי החופש שצברו. כמו כן, תקציבי מחלקות התוכניות, הפרומו והשיווק יקוצצו בשיעור של 10% והוקפאה בניית חדר שידור שהיה אמור לקום בהשקעה של 10 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully