וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדווחים מהבית תחת אש

אתי שכטמן

23.7.2006 / 15:25

ליד בניין חדשות HOT בחיפה נפל טיל, אך העבודה העיתונאית נמשכת. בתווך, מנסים הכתבים והעורכים גם לסייע חברתית לעורף

בהמולת האירועים הפוקדים את ארצנו הקטנה נבלעו להם החדשות האזוריות בשידורי החדשות הרצופים של הערוצים הגדולים. אך גם שם נעשית העבודה במלוא המרץ, תחת הסכנה.

בשבוע שעבר נחת טיל בסמוך לבניין חדשות HOT חיפה, למרבה המזל ללא נפגעים. הבניין נמצא בכניסה הדרומית לחיפה בסמוך לשכונת בת גלים. זוהר רום, עורך ומגיש חדשות HOT אמר לוואלה! ברנז'ה "הרקטה נפלה בשדה קוצים הסמוך לבניין והרעידה את כולו, נשברו חלונות ופרצה שריפה במקום" וגם כאן, היצר העיתונאי לא נס ליחו "יצאנו לצלם ומקביל הגיעו כוחות הכיבוי".

"יש תחושה שכל העולם והתקשורת הארצית באים למגרש הביתי שלנו" אומר רום "אבל לנו יש יתרון. לנו יש יותר צוותים , אנחנו יותר מקושרים". אנשי הקשר שמולם עובדים כעת כלי התקשורת הם האנשים שמולם עובדים אנשי החדשות המקומיות בשגרת היומיום, "אין פלא שאנחנו מגיעים לכל מקום ראשונים ומגיעים אלינו הסיפורים שמאחורי הנפילות", מוסיף רום באשר ליצר העיתונאי הוא אומר "אין ספק שהתקופה הזו מוסיפה אדרנלין לעבודתנו אבל גם בשגרה אנחנו מוצאים נישה עיתונאית".

מלבד השליחות העיתונאים, החדשות המקומיות עושות ככל שאפשר למען הציבור. עמי כברי, עורך HOT בצפון מנמק "הטלויזיה המקומית לקחה על עצמה תפקיד זה משום שהכי טבעי לאנשים להתקשר אלינו, עיתונאים שהם גם רואים רחוב ומביאים את החדשות שלהם, וגם לא נעים להם להטריד את הכתבים הגדולים".

מסייעים ליושבי המקלטים

ב-HOT חיפה מספרים על מקרים בהם הם התערבו לטובת סיוע חברתי. רום: "מצאנו מקלט צפוף בו בין 150 ל-200 עולים חדשים, ללא טלויזיה והאנשים לא מבינים עברית, הם פשוט לא האמינו כשהגענו ואמרנו להם שאפשר לצאת החוצה וסייענו להם" אמר זוהר רום.

גם ב-HOT צפון מצטיירת תמונה דומה. כברי: "הגענו למקלט בו ישבו 7 משפחות במשך 6 ימי לחימה, הם הרגישו זרוקים אף אחד לא בא לבקרם, הם סיפרו לנו ששמעו כי המצב שונה בשאר המקלטים והם מרגישים כלא קיימים וביקשו שלפחות אנחנו נבוא לגלות בהם עניין
. הצלחנו לגרום להראל סקעת להתקשר, שלושה מתמודדים מכוכב נולד הנוכחי התקשרו ושרו להם, שידרנו משם כשהתארחו אנשי מקצוע להרגעה והסברה, הגיע צוות של ערוץ הילדים ואנחנו ממשיכים לנסות ולארגן להם פעילויות".

החדשות המקומיות משודרות בכל יום במהדורה בת חצי שעה (18:15-18:45) בערוץ HOT3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully