וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את המיקלטים!

אתי שכטמן

25.7.2006 / 16:10

נמשכת מתקפת החיבוקים - שחקני שח"ם, אנשי ערוץ הספורט, ושדרני רשת גימל באים להתארח בישובי הצפון

עשרות שחקנים יצאו מחר ל-300 מקלטים באזור הצפון, ביוזמה של הרשות השניה ושח"ם. הפעילות תכלול: הצגות יחיד, קטעי שירה, תאטרון בובות , כיתות אומן, מערכונים וסדנאות למיניהן. פעילות השחקנים תהיה בשיתוף פעולה עם מטה "אומנות לעם". בין השחקנים שאישרו את השתתפותם: דני שטג, מתי סרי, תהל רן, שמעון מימרן, צחי נוי, משה פרסטר, אלברט כהן, נתי רביץ, ודליה שימקו. הרשות השנייה תיתן תמיכה כספית לפעילות זו.

אילת מצגר, מנכ"ל הרשות השניה בפועל אמרה כי הרשות שמחה לתרום לפעילות שתסייע ותתרום לתושבי הצפון בימים קשים אלו. "הפעילות המשותפת עם שח"מ – איגוד שחקני המסך מבטאת שניים מיעדיה החשובים של הרשות השנייה". יורם חטב, יו"ר ומנכ"ל שח"מ אמר: "חוסנו של העורף בשעה קשה זו הוא משימה לאומית שעל כולנו לקחת בה חלק. אני שמח לגלות שהחל מהבוקר משרדנו הוצף בעשרות פניות של שחקנים המעוניינים לקחת חלק בפעילות חשובה זו".

גם אנשי ערוץ הספורט עולים לצפון להזדהות ולשמח. כוכבי הערוץ יגיעו לפעילות שאורגנה למען ילדי חיפה בחניוני הקניונים על ידי אגף החינוך של עיריית חיפה. ישתתפו: יורם ארבל, מודי בראון, שלמה שרף, איציק זוהר, ניב רסקין ורון קופמן. וגם רשת גימל מצפינה: שדרני ומפיקי התחנה בהם נועם גיל-אור ואהרון פררה יחברו מדי יום אל חיילי צה"ל בצפון כדי להעביר משם ד"ש עם שיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully