וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת חשיפת השד של ג'נט ג'קסון בסופרבול לא נגמרת: CBS עירערה על גובה הקנס

סוכנויות הידיעות

30.7.2006 / 10:46

הרשת עירערה בבית המשפט על ההחלטה לקנוס אותה בגין "תקרית המלתחה" של הזמרת במופע המחצית של משחק הסופרבול בשנת 2004

רשת הטלוויזיה האמריקאית CBS עירערה בבית משפט על החלטת נציבות התקשורת הפדרלית בארה"ב, ה-FCC, להטיל עליה קנס בסך 550 אלף דולר בעקבות חשיפת השד של הזמרת ג'נט ג'קסון במהלך שידור מופע המחצית של משחק הסופרבול בשנת 2004.

CBS, אשר פוצלה בינואר מענקית המדיה ויאקום הגישה ביום שישי את הערעור על החלטת ה-FCC בבית המשפט לערעורים בפילדלפיה.
ה-FCC דחתה בחודש מארס את ערעורה של CBS על קנס בסך 550 אלף דולר שהוטל עליה בעקבות חשיפת השד של הזמרת ג'נט ג'קסון במהלך שידור מופע המחצית של משחק הסופרבול בשנת 2004.

"CBS התנצלה בפני העם האמריקאי על התקרית הלא-הולמת והבלתי צפויה במופע המחצית, ונקטה באופן מיידי באמצעים כדי למנוע אירועים דומים בעתיד", נאמר בהודעה שפירסמה הרשת.

ה-FCC מסרה בתגובה כי בכוונתה "להגן בתקיפות" על החלטתה, וכי "המשך התעקשותה של CBS כי תקרית מופע המחצית לא היתה מגונה, מעידה על נתק בין הרשת לבין העם האמריקאי". עוד נאמר בתגובת ה-FCC כי "מיליוני הורים, כמו גם חברי קונגרס, מבינים את מה ש-CBS לא מצליחה להבין: 'התקלה במלתחה' של ג'נט ג'קסון בהחלט היתה מגונה".

"תקרית" הלבוש של ג'נט ג'קסון גררה לא פחות מ-530 אלף תלונות רשמיות ל-FCC מצד צופי טלוויזיה אמריקאים, ועוררה דיון לוהט בארה"ב על הצורך בהגדלת הקנסות על עבירות של חוסר צניעות בשידורי טלוויזיה.

בפברואר 2005 אישר הקונגרס האמריקאי הצעת חוק שקבעה קנסות חסרי תקדים על עבירות מסוג זה. החוק, שאושר ברוב גדול של 389 תומכים מול 38 מתנגדים, העלה את הקנס המקסימלי המוטל על חברה בגין מקרים מסוג זה מ-32,500 דולר ל-500 אלף דולר.

הקנס שהוטל על CBS, בסך 550 אלף דולר, היה למעשה קנס בסך 27,500 דולר שהוטל על 20 תחנות נפרדות של CBS ששידרו את משחק הסופרבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully