וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 2 שכרו יועץ לטיפול בתדמית החברה

רוני קורן-דינר

30.7.2006 / 18:41

בשל המצב הבטחוני עלה בשיעור ניכר בשבועות האחרונים מספר הצופים במשדרי החדשות בכל הערוצים

חברת החדשות של ערוץ 2 שיפרה את מעמדה בקרב הצופים מאז תחילת הלחימה בצפון, אולם בחברה סבורים שיש מקום לדאגה מכיוון חדשות ערוץ 10. באחרונה שכרה חדשות ערוץ 2, בגיבוי הזכייניות רשת וקשת שמממנות את פעילותה, את שירותיו של יועץ התקשורת מוטי שרף ממשרד שלמור-שרף,לטיפול בתדמית החברה מול חדשות 10.

בשל המצב הבטחוני עלה בשיעור ניכר בשבועות האחרונים מספר הצופים במשדרי החדשות בכל הערוצים, והרייטינג של כל המהדורות המרכזיות עלה בכ-30% בממוצע. העלייה בנתוני הצפייה של ערוצים 1 ו-10 לא באה על חשבון ערוץ 2: רייטינג חדשות ערוץ 2 עלה ל-18%, רייטינג ערוץ 10 עלה ל-11% ורייטינג "מבט" עלה לכ-12% בממוצע.

בחדשות ערוץ 2 לא מודאגים מהרייטינג. לדעתם של בכירים בערוץ, בשנתיים האחרונות זוכה ערוץ 10 ליחס מועדף בתקשורת ובמיוחד בברנז'ה, בשל היותו המתחרה החלש בערוץ הוותיק. חדשות ערוץ 10 נתפסות כמפיקות מהדורה דינמית, עם סגנון הגשה משוחרר יותר ופטריוטי פחות, בעוד שחדשות 2 נתפסות כמהדורה מקובעת ונאמנה יותר למקורות מוסדיים וצבאיים. "הרעיון לקחת יועץ אסטרטגי לשיפור התדמית בא דווקא מתוך עוצמה", אומרים בערוץ 2. "החברה לא נחלשת ברייטינג ומעמדה בקרב הציבור נותר איתן, וכיום ניתן לראות זאת יותר מתמיד", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully