וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעה עליזה

אתי שכטמן

9.8.2006 / 16:50

בעקבות טור הומופובי, העביר עורך מעריב את מדורו של מנחם בן מהכפולה הפותחת של מוסף פרומו למקום צנוע יותר

טורו האישי של מנחם בן במוסף פרומו במעריב ידחק החל מהשבוע מהכפולה הפותחת של המוסף לסופו. בן פתח השבוע את מדורו בתשובה נוספת בהתכתבות בינו לבין גל אוחובסקי, התכתבות שנמשכת כמה שבועות מאז שפורסמו הביקורות על סרטם של איתן פוקס ואוחובסקי: "הבועה". משם המשיך בן להביע את דעותיו הידועות על הומואים והומוסקסואליות: "מדכא בעיני לחשוב על גברים שלא הכירו באמת טעם אשה שהמירו את החורים הנשיים (מלפנים ומאחור) בחורים גבריים עגומים" כתב.

בעקבות מדורו של בן זרמו פניות רבות לעורכת מוסף פרומו עדי פולק שיצאו נגד דעותיו של בן. עורך מעריב אמנון דנקנר החליט השבוע להעביר את בן מהכפולה הפותחת של המוסף למקום יותר מוצנע. בן עזב את המקומון "זמן תל-אביב" באחד מגלי הקיצוצים לפני כשנתיים ומאז הוא כותב את טורו במוסף פרומו ובמוסף הספרים של מעריב.

דנקנר אמר לוואלה! ברנז'ה כי הוא אישית מאוד בעד סגנון כתיבתו הפרובוקטיבי של בן "אולם יש תחומים בהם כתיבתו גם במסגרת חופש הדעות הכי מקיף היא חורגת מהגבולות, כך היה בשבוע שעבר. הכפולה הפותחת יש בה אמירה שנכרת להיות מטעם העיתון. בן יעבור למקום יותר אחורי שלא יחשב כביטוי עמדת העיתון".

מנחם בן קיבל את המהלך בהבנה ואמר "ישנה מחוייבות גדולה להיות בכפולה הפותחת ועוד למעלה משנה, אבל אדם עם דעות חריגות לא נכון שיהיה שם". מעבר לכך הוסיף כי לדעתו עדכון אנשי הכפולה הפותחת הוא שינוי מרענן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully