וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטרו עובדי "חדשות HOT"

אתי שכטמן

13.8.2006 / 12:29

מנכ"ל "חדשות HOT": "כל מאמצינו להגיע עם חברות הכבלים לפתרון הגיוני לשני הצדדים נענו בתשובות כוחניות ומתחמקות"

150 מכתבי פיטורין יצאו הבוקר לעובדי "חדשות HOT” בעקבות המשבר בין JCS המפיקה את החדשות לבין חברת HOT. חברת ההפקה לא קיבלה מחברות הכבלים תשלום עבור חמישה חודשי עבודה. מכתבי הפיטורים נשלחו לכל העובדים פרט לאלו הנמצאים בשרות מילואים בצו 8.

שמואל שם טוב מנכ"ל חברת "חדשות הוט" אמר הבוקר לעורכי המהדורות האזוריות: " כל מאמצינו , בכתב ובעל פה , להגיע עם חברות הכבלים לפתרון הגיוני לשני הצדדים נענו בתשובות כוחניות ומתחמקות . פנינו למועצה ובינתיים גם פנייה זו לא עזרה. לפיכך , לא נותרה לנו ברירה אלא להפסיק את הפקת החדשות , כי לצערנו לא נוכל להמשיך ולשאת על גבנו את מימון פעילות החדשות האזוריות במקום חברות הכבלים ".

מ-JCS נמסר כי חוב חברות הכבלים ל"חדשות הוט" מסתכם כיום על סך של כ-11 מליון שקל שמתוכו עבר מועד הפירעון של כ –3 מליון שקל. באופן מעשי חברת "חדשות הוט" טרם קבלה מחברות הכבלים את התשלום המלא מאז חודש אפריל השנה.

גבי רוזנברג , מנכ"ל קבוצת JCS אמר:"יש לנו לקוח אחד והוא חברות הכבלים . לפיכך , כשלקוח זה מפנה לנו את גבו ומפר את התחייבויותיו החוזיות כלפינו , ומזה חודש וחצי הוא מסרב להגיע אתנו לפתרון מוסכם של המשבר , הוא לא מתיר בידינו ברירה אלא להפסיק את הפקת המהדורות".

יורם מוקדי, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין מסר בתגובה: ביום חמישי האחרון הבהרתי להוט בכתב בשנית, כי עליה לעמוד בחובתה לשידור חדשות מקומיות עד לסוף השנה. בנוסף הבהרתי, כי לא אהסס לעשות שימוש בסמכותי להטיל קנסות יומיים על הוט בגין כל מהדורה שלא תשודר. משכך הם פני הדברים בטוחני כי העמדנו בפני הוט את כל הסיבות להמשיך ולשדר את מהדורות החדשות המקומיות.

מ-HOT נמסר: "אין זה סוד כי HOT סובלת מקשיי נזילות. בשבוע שעבר הועברה הצעת פריסת תשלומים לתשלום מלא לחברת JCS, כמו גם לחברות הפקה אחרות, אך בניגוד לאחרות, JCS סירבה לקבלה. אין לנו אלא להניח כי JCS פועלת ממניעים שאינם הגונים ושאינם ענייניים ובניגוד להסכם עליו היא חתומה, וצר לנו על עובדי החברה אשר נאלצים לשלם על כך בפרנסתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully