וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תארח את ליברפול בקייב

אתי שכטמן וניר איסקוב

14.8.2006 / 14:00

המנכ"ל צ'יזיק סגר את פרטי האירוח באוקראינה, אך מקווה שהפסקת האש תוביל לשינוי בהחלטת אופ"א. הקבוצה חזרה להתאמן בחיפה

במכבי חיפה ממתינים לשינוי החלטתה של ההתאחדות האירופית שלא לשחק בישראל, לאור הסכם הפסקת האש שגובש בסוף השבוע. יחד עם זאת, לאור דרישת אופ"א שהאלופה הישראלית תמצא מקום חלופי, וזו ניתנה ביום חמישי, סיכם היום (שני) מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק השוהה באוקראינה שאם ההחלטה לא תשונה, משחק הגומלין יתקיים באצטדיון ע"ש ולרי לובנובסקי בקייב.

בחיפה הלכו על אופציית קייב, לאחר שמשטרת קפריסין טענה כי אינה יכולות לעמוד בנטל האבטחה במידה והמשחק ייערך באיצטדיון ה-GSP בניקוסיה. יעקב שחר ואיצ'ה מנחם עדיין מאמינים כי הפסקת האש שנכנסה לתוקפה בבוקר, תוביל לשינוי בהחלטת אופ"א. במקביל, האלופה תחזור מחר להתאמן במגרשי קצף בעיר, לאחר למעלה מחודש שבו לא התאמנה בבית ונאלצה לנדוד לקיסריה, לוולפסון ולשכונת התקווה.

האוהדים הירוקים כבר יכולים לתכנן את הצטרפותם למסע. חבילת הטיסה לקייב תעלה 838 דולר, ומתבססת על 500 דולרים, מחיר מסובסד, 98 דולר עבור מסים ו- 240 דולר עבור שהות בבית מלון החל מיום ראשון ועד אחרי המשחק ביום שלישי. הטיסה חזרה מיועדת בסמוך לסיומו.

המחיר אינו כולל את ההוצאות עבור ויזה הנדרשת לכניסה לאוקראינה, אך יחד עם זאת במחיר כלולים העברות וכרטיס כניסה חינם למשחק. דובר המועדון, רועי דניאל, מבקש מהאוהדים הרוצים להצטרף לנסיעה, להזדרז ולפנות להוצאת ויזה ביומיים הקרובים, לכל המאוחר, מאחר שהתהליך אורך מספר ימים.

משה הרוש ואלי שטרן מ"הארץ" מוסיפים: יעקב שחר, נשיא מכבי חיפה, שוחח אמש עם יו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם, במטרה לבחון את הסדר הפיצויים והסיוע הכספי לקבוצתו בעקבות ההוצאות הרבות הכרוכות בהעברת המשחק מישראל לאוקראינה. מנחם הבטיח לשחר את תמיכתו והוסיף שיגיש בקרוב למשרד הספורט בקשה מסודרת לסיוע כספי בשל נזקי המלחמה.

זכיינית ערוץ 2, "רשת", רכשה את זכויות השידור של משחק הגומלין שבין מכבי חיפה לבין ליברפול, במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, שייערך ביום שלישי הקרוב, 22 באוגוסט. מ"רשת" נמסר כי זכויות השידור נרכשו כיוון שמשחק זה מעורר התעניינות רבה.

בשבוע שעבר הפסידה האלופה הישראלית לליברפול באנפילד בתוצאה 2:1, תוצאה שמשאירה למכבי חיפה סיכוי לזכות בכרטיס הכניסה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully