וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן גטניו - עורך התוכן של תפוז

אתי שכטמן

16.8.2006 / 16:46

מנכ"ל תפוז: "כניסתו של אילן גטניו לתפקיד עורך התוכן של תפוז היא חלק מהמשך המיקוד האסטרטגי ב- WEB 2.0"

אילן גטניו, בעבר עורך וכתב ב'ידיעות אחרונות' ועד לאחרונה עורך התוכן בפורטל דולה ויועץ תקשורת לחברות הייטק, מונה לעורך התוכן בתפוז.

גטניו, בוגר החוג ללשון עברית באוניברסיטת ת"א ובית הספר לעיתונות של אוניברסיטת נוואדה בעיר רינו. עבד כמתמחה בעיתון אמריקני Nevada State Journal, שם קיבל פרס מצויינות על תרומתו לעיתון, ובחדר חדשות סופשבוע של תחנת הטלוויזיה KRNV מרשת ABC. ב-27 השנים האחרונות עבד ב"ידיעות אחרונות", שם שימש במשך 7 שנים כתב מדע וטכנולוגיה. בהמשך שימש גם כעורך המדור הכלכלי היומי, עורך במדור הכלכלה, עורך חדשות, עורך מוסף הצעירים, עורך מוסף התיירות, עורך שעה של פנאי, עורך במדור הספורט, עורך מקומונים ורכז כתבים כלכלי.

"כניסתו של אילן גטניו לתפקיד עורך התוכן של תפוז היא חלק מהמשך המיקוד האסטרטגי ב- WEB 2.0 ושדרוג איכות תכני הגולשים" אומר גיא אליאב, מנכ"ל תפוז.

"אחרי כמעט 27 שנים בעיתונות הכתובה ושלוש שנים של עריכת התוכן בפורטל דולה, אני שמח להצטרף לפורטל מוביל עם קהיליית גולשים נאמנה ודינאמית, הרואה בתפוז בית אמיתי ומקום להביע בו דעות וגם רגשות", אומר גטניו. "באתי לחזק את היסודות של הבית הזה, לעבות את תכני הגולשים במדורים השונים ולהעשיר את חווית הגלישה בתפוז. בעזרת הגולשים, שיש ביניהם כותבים מעולים, נוכל להפוך את תפוז לאתר הבית המוביל בישראל, שכל אחד יכול למצוא בו את עצמו וגם עולם ומלואו. כבר היום יש באתר תכנים עשירים מכל הסוגים, ואם נצליח להציף אותם בצורה קלה ונוחה יותר, לא יהיה גולש ישראלי שיוותר על תפוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully