וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר TIM : "יורם" הוא פורטל הלימודים והסטודנטים הפופולרי ביותר

וואלה ברנז'ה

16.8.2006 / 16:55

האתר מוביל בכובד השימוש (41.7%) בקרב הנרשמים, הסטודנטים והבוגרים בגילאי 19-30 המבקרים בכמה אתרי לימודים וסטודנטים

לראשונה בסקר TIM : התייחסות לאתרים ורטיקליים. בסקר TIM שנערך בחודשים יוני-יולי 2006 שולבו שאלות הנוגעות להרגלי השימוש של גילאי 19-30 באתרי לימודים וסטודנטים.


אחיעד שריג מנכ"ל יורם: "יורם היא אחת מחברות התוכן והמדיה הותיקות והיציבות ביותר בשוק האינטרנט בישראל, אנחנו קיימים מאז שנת 2000 ומרכזים מחזורים כספיים של 3%-4% מסך תקציבי הפרסום באינטרנט בכלל. מבקרים אצלנו מעל 300,000 גולשים בגילאי 19-30 בכל חודש, ועדיין אין ביטוי לחברות ואתרי אינטרנט בסדרי גודל שלנו בסקר שאמור לייצג תמונת מצב אמיתית של שוק האינטרנט בישראל. לשמחתי, שילבה חברת TNS טלסקר סדרת שאלות למדידת קטגורית הלימודים והסטודנטים באינטרנט. אני מקווה שזו רק יריית הפתיחה להרחבתו של סקר TIM".

בסקר נבדקו פרמטרים הקשורים למודעות ולשימוש באתרי לימודים וסטודנטים, ומהם עולה כי האתר שבו מבקרים הכי הרבה הוא לא אחר מאשר אתר האוניברסיטה / המכללה / אגודת הסטודנטים עם 47.5% מקרב הנשאלים ואחריו בפער של 5.8% נמצאים אתרי יורם (הכוללים את הדומיין העצמאי וכן את "וואלה! לימודים" ו"נענע לימודים") עם 41.7%. היקפי השימוש באתרי יורם כמעט משתווים לאתרי האוניברסיטאות והמכללות שדרכם מתבצעות מרבית הפעולות היומיומיות של הנרשמים, הסטודנטים והבוגרים (לוח בחינות, תוצאות וציונים, הודעות על ביטולי שיעור, בניית מערכת שעות, תשלומים ועוד).

"אנחנו גאים מאוד להיות הבית של הנרשמים, הסטודנטים והבוגרים. זה משתלב עם האסטרטגיה הכוללת שלנו שאומרת: 'באוניברסיטה או במכללה שלך תלמד, וביורם תדאג לכל שאר הדברים'", מסכם שריג. "הפערים מהמתחרים אינם מפתיעים אותנו. כל האתרים בתחום שלנו הם מכובדים ואיכותיים ואנחנו מקווים לראות אותם גדלים ומתפתחים. כמובן שהיותו של יורם חלוץ בקטגוריה ואחד האתרים הותיקים בישראל, מהווה יתרון יחסי גדול ביותר שניתן לראותו בבירור בתוצאות הסקר".

*יורם לימודים היא חברת בת של וואלה! תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully