וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזל"ש גם בחדשות HOT

אתי שכטמן

16.8.2006 / 17:16

לאחר התערבות שר התקשורת אריאל אטיאס הושגה הסכמה בין HOT לבין חברת JCS שמפיקה את מהדורות החדשות

חדשות הוט חוזרים לעבוד: היום נשלח אי-מייל לכל עורכי המהדורות שמודיע על חזרה לשיגרה. בעקבות התערבות שר התקשורת, אריאל אטיאס, הושגה הסכמה בין חברת "הוט" לבין חברת JCS - ובעקבותיה חברת "חדשות הוט" תמשוך את מכתבי הפיטורים ששלחה ל-150 עובדיה.

שר התקשורת אטיאס ניהל במהלך יום אתמול שיחות ממושכות עם מנכ"ל חברת "הוט", דוד קמיניץ; עם מנכ"ל קבוצת JCS, גבי רוזנברג, ויו"ר מועצת הכבלים והלוויין, יורם מוקדי. זאת במטרה לפתור את הסכסוך החריף שנתגלע בין שתי החברות. בתיווך שר התקשורת הגיעו חברות הכבלים וחברת "חדשות הוט" להסדר המבטיח המשך שידורן של החדשות המקומיות. בעקבות ההבנה בין הצדדים הוחלט למשוך את מכתבי הפיטורים שיצאו לעובדים, כך נמסר ממשרד התקשורת .

המשמעות היא שהחדשות המקומיות ימשיכו להיות מופקות דרך חברת "חדשות הוט", שהינה חברת בת של JCS, עד לסוף השנה הנוכחית. לפתרון הסכסוך תרמה גם מעורבותם של יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, יורם מוקדי, וראש מטה שר התקשורת, ניר שלום.

על פי החוק מוטל על חברת הכבלים לשדר חדשות מקומיות עד סוף השנה הנוכחית. במשרד התקשורת מציינים כי מאחר ושר התקשורת רואה חשיבות רבה בשידורי חדשות מערי הפריפריה - בכוונתו להביא הצעת חוק ממשלתית לאישור הכנסת למציאת פתרון בסוגיית שידור החדשות המקומיות החל מראשית שנת 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully