וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג יומי: מי יבין את הנתונים?

רותם דנון

17.8.2006 / 13:28

יומיים אחרי הפסקת האש, הצפיה בחדשות צונחת, אך "מבט" יציבה כסלע עם 13%. וגם: "בטיפול" מפתיעה, והפריים טיים של 10 בירידה

16.9% בלבד הספיקו אתמול למהדורה המרכזית של חדשות 2 להתייצב במקום הראשון בטבלת הרייטינג (משקי בית יהודים). יומיים אחרי כניסתה לתוקף של הפסקת האש, ניכרת הצניחה בצפיה לאורך היום באקטואליה וחדשות.

מהדורת חדשות 10 רחוקה מנתון דו ספרתי, עם 8.6% (מקום 7) ושאר המשדרים חוזרים לפרופורציות הרגילות שלהם: "שש עם" עם 11.2% (מקום 4), "לונדון את קירשנבאום" עם עשירית האחוז מתחת למהדורה (8.1%) ותכניות 17:00 נאבקות בקרב צמוד: "ערב חדש" עם 5.4% ורפי רשף עם 5.3%.

קשת "הפסידה" בגדול מעיתוי סיום המלחמה, כשקיימה בכל זאת את המופע הגדול למען תושבי הצפון, משדר הפריים טיים הבולט שלה אתמול, שזכה ל-13% בלבד. "בטיפול", לעומת זאת, עם הנתונים האיכותיים-אך-מזעריים ב-HOT, רשמה עליה מהשבוע שעבר ועומדת על כ-8%, למרות השעה המאוחרת.

למרות הפריים טיים הדליל של קשת, והמיצוב של יום רביעי כיום החזק של ערוץ 10, לא נהנה האחרון מהנתונים של הזכיינית מראול ולנברג. "לרדת בגדול", הריאליטי עתיר הצופים, רשם ירידה ל-9% בלבד, ו"קרוב לודאי" עם 6.6% ומחוץ לעשיריה הראשונה.

המספר הנוסף: 0.6% בלבד לנילס הולגרסן בחינוכית, זאת למרות שהקייטנות נגמרו מזמן וגם ילדי הצפון יושבים מול המקלטים בבטחה. ילדים כבר לא קולטים את רוממה וקלאוזנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully