וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו, אריות כמו של שמשון הגיבור

אתי שכטמן

17.8.2006 / 19:34

ה"נשיונל ג'יאוגרפיק" ייצא במהדורה מיוחדת לשומרי תורה ומצוות. סקר שערך המגזין מצא שדתיים רבים ישמחו לרכושו ב"פיקוח רבני מתאים"

"נשיונל ג'יאוגרפיק", מגזין הטבע והמדע העולמי, ייצא בימים הקרובים במהדורה ישראלית מיוחדת לשומרי תורה. המהדורה המיוחדת תעניק לקוראים היכרות עם נפלאות הבריאה, כמיטב המסורת של "נשיונל ג'יאוגרפיק" בעולם - בכתבות ותמונות מרהיבות בנושאי טבע, גיאוגרפיה, מדע, רפואה, עולם החי, היסטוריה, גילויים חדשים ועוד. כל זאת ללא תכנים שעלולים שלא להתיישב עם העולם הערכי של הציבור השומר תורה ומצוות.

התכנים יבחרו מתוך המהדורה הרגילה על ידי ועדה המורכבת מרבנים ומחנכים מהקהילה היהודית. כאשר הכתבות יעלו במלואן ולא יצונזרו אלא פשוט יבחרו כתבות שאינן פוגעות בציבור.

על פי סקר שוק שנערך, 52% מציבור זה שמעו על נשיונל ג'יאוגרפיק, ו-77.3% מהציבור יתעניינו לרכוש את כתב העת במידה שיימצא מתאים לציבור זה, ב"פיקוח רבני מתאים". ההתעניינות הגבוהה במיוחד נובעת מהעובדה שמגזר אוכלוסייה זה, המייחס חשיבות עצומה למילה הכתובה, אינו חשוף לטלוויזיה ולאינטרנט וזהו "ערוץ הטבע" היחידי היכול לעמוד לרשותו.

יוסף שניידר, יוזם המהדורה: "אני חושב שאחת ההצלחות של המיזם היא בכך, שהציבור יקבל לידיו את כתב העת הטוב בעולם בתחומו , על תכניו המרתקים ותמונותיו המרהיבות, כאשר עבודת העריכה נוקטת את הרגישות המתבקשת לצורכי ציבור זה. עוד הוסיף כי "עד כה, התגובות למוצר במגזר הן אצל אנשי הרוח, רבנים ומחנכים והן אצל אנשי המדיה, מרגשות ומעבר לציפיות שהיו לנו. כולם מברכים על היוזמה האדירה הזו ועל הנכונות והמאמצים של המערכת ליצור מוצר מתאים לציבור שומר תורה ומצות , תוך כיבוד הערכים הרוחנים שלו. אנו מאמינים שתוך זמן קצר מאוד יהפוך כתב העת חלק בלתי נפרד מארון ספרי העשרה מן החומר הנקרא בכל בית בעדה ויהיה כלי עזר חינוכי ומדעי ממדרגה ראשונה".

הגיליון הראשון יראה אור בחודש אלול, לקראת ראש השנה. ולקראת ההשקה, יוצא בימים אלה מיני-מגזין מיוחד אשר יופץ חינם ב-100,000 עותקים בעיתון 'משפחה' ובהפצה ישירה בחנויות ובקיוסקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully