וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביטלת וגם החלפת?

אתי שכטמן

20.8.2006 / 0:25

רפיק חלבי, תואם לראיון בערוץ 1. וטו שהטיל מוטי עדן, מנהל הטלוויזיה ברשות השידור, הביא לביטול הראיון. ומי התראיין במקום?

מנהל ערוץ 1, מוטי עדן, הורה ביום רביעי לבטל ראיון עם רפיק חלבי ואף הגיע להתראיין במקומו.

חלבי, עיתונאי בעל ותק של כ-30 שנה ברשות השידור, מתוכן שש שנים כמנהל חטיבת החדשות, אמור היה להתראיין ביום רביעי בתכנית "החזית בעורף" בערוץ 1. נושא הראיון היה התקשורת במלחמה. שבוע לפני התכנית היתה המערכת בקשר עם חלבי לצרכי תחקירים ותאום הגעה. אולם אתמול, יום שידור התכנית בישרה לחלבי אחת המפיקות שלצערה האייטם יבוטל.

לוואלה ברנז'ה נודע כי הוראה שהתקבלה ממוטי עדן היא שהביאה לביטול הראיון עם חלבי ולהחלטה שעדן יתראיין במקומו. גורמים בערוץ 1 מספרים כי הדבר נעשה למורת רוחם של צוות התכנית. בעקבות המקרה דיבר חלבי עם כמה מאנשי הרשות וכפיצוי הוצע לו להתראיין במהדורת החדשות, אך הוא סירב.

הגורמים סיפרו עוד כי הדבר נובע מתוך "נקמנות אישית ומשקעי עבר". לדבריהם, היחסים בין עדן לחלבי מעולם לא היו טובים והם הלכו והתדרדרו בתקופה בה שימש רפיק חלבי כמנהל חטיבת החדשות ומוטי עדן היה הכתב בצפון. הקרע הגדול בין השניים נוצר בתקופה שבה התמודדו שניהם לתפקיד מנהל ערוץ 1, התמודדות שבה זכה לבסוף עדן.

מוטי עדן מסר בתגובה: "אני לא עורך תכניות, כך שאיני מוריד ואיני מוסיף מרואיינים"

לינדה בר, דוברת רשות השידור מסרה בתגובה כי מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, רואה את התנהלות הדברים בחומרה ואף יבדוק את הנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully