וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזרח רהב לטובת הרמטכ"ל

איילה צורף

20.8.2006 / 11:10

יחצ"ן העל רני רהב יוצא להגנת הרמטכ"ל: "מי שהדליף על חשבון הבנק של חלוץ הוא עלוב ונפשע וצריך להיתלות בכיכר העיר"

אחד החתומים על מודעות התמיכה ברמטכ"ל דן חלוץ, שפורסמו בעיתונות סוף השבוע, הוא רני רהב. רהב, יחצ"ן המייצג בין היתר גם את ראשי בנק הפועלים ואנשי עסקים בכירים כמו שרי אריסון, נוחי דנקנר, לב לבייב ועוד, שירת כחייל בחיל האוויר. כך גם חלק גדול מהחותמים על המודעה, שכותרתה: "חלוץ, מפקד, מנהיג, חבר".

"חתמתי כאזרח מן השורה, בתור אדם שחושב שעריפת ראשים בגיליוטינה בכיכר העיר זה מעשה פסול כשמדובר במלח הארץ", אומר רהב ל-TheMarker. מדובר באדם שעשה למעלה מ-40 שנה על מנת שמשפחתי ואני - כאזרחים - נוכל לישון בשקט בזמן שהוא הגן על המולדת. זה נכון שהמילה מולדת נשמעת כמו קלישאה ומילה שכבר לא משתמשים בה במחוזותינו, אבל במקום שבו אני חונכתי, המולדת ויושר האישי הם נר לרגלינו".

"מאידך, המודעה מבקשת תחקיר יסודי בענייני המלחמה, אך בכבוד! בכבוד! ובכבוד!. אני מאמין שאחרי שיגיעו מסקנות התחקיר, חלוץ, כמפקד, כאיש חיל האוויר וכרמטכ"ל יהיה הראשון ליישם אותם. הציבור הישראלי חייב להבין שאם לא ננהג בכבוד במנהיגנו, אף אדם ראוי, לא ירצה לשרת את המדינה".

מה דעתך על הביקורת המושמעת כלפי חלוץ בדבר ההתעסקות בתיק המניות האישי שלו בשעות שבהן אמור היה לעסוק אך ורק בניהול המלחמה?

"אני דוחה את הביקורת הזאת מכל וכל. מדובר בפעילות אלמנטרית. כמו שאדם בעידן זה משלם את חשבון הטלפון שלו, את חשבון האינטרנט שלו ואת חשבון הסלולר שלו, כך הוא צריך לדאוג לחשבון הבנק שלו. כבר הוכח מעל לכל ספק, שאת הפעולה הזאת חלוץ עשה לפני תחילת המלחמה, ולכן רוע הלב שהופנה כלפיו, הוא מקומם".

בימים אלו עוסקים בבנק לאומי בחיפוש אחר המדליף לידיעה שפורסמה במעריב לפני כשבוע. "חשוב לי, כאזרח, לדעת מי הדליף את הידיעה, כי הוא זה שצריך להיתלות בכיכר העיר", אומר רהב. "אני רוצה להדגיש - העיתון שפירסם את הידיעה נהג כשורה. מי שהדליף אותה הוא העלוב ועשה מעשה נפשע".

כמה שילמת על מימון חלקך במודעת התמיכה בחלוץ?

"מדובר בסכום שיצא מכיסי הפרטי, ולכן אין לי כוונה לחשוף אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully