וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג שבועי: אהר'לה נסע?

רותם דנון

20.8.2006 / 14:33

רק 2 תכניות עוברות השבוע את קו 20 האחוזים. בגזרת החדשות, "אולפן שישי" צונחת ל-12.5% ומבט שומרת על פער נמוך מחדשות 2

בניגוד לשבוע שעבר, מובילה "כוכב נולד" של יום חמישי על זו של שישי, וניצבת גם בראשות טבלת הרייטינג עם 23.3%. הפיק ודאי נרשם בהצעת הנישואים שניתנה לישראלה אסגו. התכנית של שישי, למרות היותה זו שבה מישהו עף מהתחרות ונקבעים העולים לחצי הגמר, ניצבת על 19.7% (מקום 4). לקשת יש עוד 2 תכניות בעשיריה: "מועדון לילה" עם ירידה קלה מנתוני העבר שלה (17.7%) ו"המופע הגדול לצפון" שאיבד מהרלוונטיות שלו וגם נתח נכבד מפוטנציאל הצפיה - 13% בלבד.

העשיריה הראשונה מאופיינת ברובה בנתונים לא מרשימים במיוחד, מה שמאפשר ל"מבט" להכנס אליה עם 12.9% ואחד הפערים הנמוכים ביותר בינה לבין חדשות 2 (18.6% לממוצע המהדורה המורחבת בראשון עד שלישי, ו-17.3% ממוצע ברביעי-חמישי).

לרשת רק 2 תכניות בעשיריה, עם ספיישל של "רוקדים עם כוכבים" (19.9%) והמשדר המיוחד "קרוב לאמא" (14.1%). המשדר הראשון של ערוץ 10 בטבלה הוא המשחק סלובניה ישראל, עם נתון מאכזב של 9.3% בלבד (מקום 20), ואחריו "לרדת בגדול", אולי התכנית שהפסקת שידורה הרציף הכי נפגע במלחמה הזאת - עם רייטינג מצומק של 9% בלבד (מקום 24).

עוד בחדשות

מהדורת השבת של חדשות 2 לא משחזרת את ימיה הגדולים, אך ניצבת במקום השני בטבלה עם 20.4%. לעומת זאת, מפתיעה "רואים עולם" הוותיקה שמטפסת ל-12% והמקום ה-13 בטבלה.

לאחר המלחמה וחזרה לצריכה חדשותית רגילה, בהמהדורות הפריים טיים, חוזרת ומצטמקת הצפיה במהדורת חדשות 10, שנמצאת השבוע רחוק מאוד מ"מבט", עם 9.1% במקום ה-22.

"לונדון את קירשנבאום" ממשיכים לזנב במהדורה המרכזית, עם 8.6% ממוצע שבועי, נתון שלא פוגע במהדורה המורחבת של "שש עם", עם 11.7% מרשימים.

בגזרת שישי, צונחת "אולפן שישי" לנתון מביך כמעט של 12.5% (הלילה שודר שידור חוזר של התכנית, אך הוא לא נכנס לטבלה השבועית). עם זאת, המתחרות לא נהנות במיוחד מאיבוד הצופים של ערוץ 2: "יומן" עם 7.3% סטנדרטים, ודרוקר ושלח ב-10, שמתחזקים מעט עם 5.4%.

עוד מספרים

הסינדיקציה הישראלית ההפוכה, בה ערוצי נרוקאסט מוכרים תכנים לערוצי ברודקאסט במקום להפך, מוכיחה את עצמה: "החיים על פי Y" של yes, עם מינימום פרומו ברשת אך עם נתון סביר בהחלט: 11.1% בממוצע לשלוש התכניות; ו"בטיפול" של HOT בקשת, עם ממוצע נאה של 8.2%.

"סקס והעיר הגדולה" ברשת, בשידור החוזר ה-5,864 שלה, לא מתעייפת וממשיכה להיות תכנית הרכש הנצפית ביותר: 7.7% (לתכנית ששודרה ביום ראשון).

והמספר הנוסף: 0.5% בממוצע ל"עניין של זמן", המשודרת כל יום בחינכוית. כנראה זה עניין של זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully