וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר וברקוביץ' יפרשנו

אתי שכטמן

21.8.2006 / 13:47

איציק זוהר ואייל ברקוביץ' ישמשו כפרשנים במגזין סיכום ליגת העל בערוץ 10. ניב רסקין או יורם ארבל מועמדים להיות המגישים

שני שחקני העבר איציק זוהר ואייל ברקוביץ' ישמשו כפרשני מגזין סיכום משחקי המחזור בליגת העל בערוץ 10. כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

השניים, שנפגשו על כר הדשא (כולל תקרית מפורסמת שבה לפת ברקוביץ' את אשכיו של זוהר מול המצלמות) ושיחקו יחד בנבחרת ישראל ילוו את המגזין שישודר מדי שבת, החל מהשבת הקרובה, בערוץ 10 מיד לאחר מהדורת החדשות.

זוהר משמש כבר כמה שנים כחבר בפאנל ליגת האלופות בערוץ הספורט. לעומתו ברקוביץ' זכור בעיקר מהפאנל החגיגי של ערוץ 10 בגמר המונדיאל. לאחרונה סיים ברקוביץ' את תפקידו כמנג'ר הספורטיבי של מכבי נתניה, אחרי שמילא את התפקיד שבועות ספורים בלבד.

המגזין יביא תקצירים ממשחקי המחזור, כתבות צבע, פרשנויות ויכין אותנו לקראת המשחק המרכזי שישודר גם כן בערוץ 10 בימי ראשון. המועמדים להגיש את המגזין הם השדרנים יורם ארבל וניב רסקין, ובקרוב יתברר מי מבין השניים ייבחר לתפקיד.

את המגזין אמור היה להפיק ערוץ הספורט עבור ערוץ 10 אולם הענין עוד עומד בסימן שאלה. מערוץ 10 נמסר: "המגזין לא יופק על ידי ערוץ הספורט אלא על ידי מפיק חיצוני. אין תגובה ביחס לשאר הפרטים". בערוץ הספורט, לעומת זאת, אומרים כי הדברים טרם נסגרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully