וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג דו-יומי: לא על המיחזור לבדו

רותם דנון

22.8.2006 / 12:22

שיבוץ 2 תכניות ממוחזרות מהכבלים והלווין בפריים טיים של רשת, הביא לצניחת בנתונים משלשום לאתמול. "החיים ע"פ Y" צנחה בכ-50%

לא ברור כיצד יכולה זכיינית בערוץ 2 לשבץ בפריים טיים שלה, אחת אחרי השניה, שתי תכניות שנקנו בסינדיקציה, לאחר שידור ראשון בכבלים ובלווין. אבל המעשה נעשה, והרייטינג של רשת ספג אתמול מכה בהתאם.

ביום ראשון עוד הביאה "רוקדים עם כוכבים" 23.5%, נתון גבוה יותר מכל תכניות השבוע שעבר, אך חלק התוצאות, שהופרד לשידור אתמול, הביא 19.5% בלבד (עם ירידה משמעותית פחות בפרטים - 532 אלף מול 499 אלף). זאת, לצד הסדרות הנ"ל, הביא לירידה משמעותית ברייטינג של רשת אתמול מול יום ראשון.

לדוגמה, "החיים על פי Y" של yes, ששובצה לשידור בראשון מייד לאחר "רוקדים", הביאה נתון שיא של 13.4%, אך אתמול, לאחר שהוזזה שעה קדימה, נחתכו ממנה כמעט מחצית הצופים - עם רייטינג של 7% בלבד.

"בסימן ונוס" של HOT, שהחלה את שידורה אתמול (אם הסדרה היא בת שלושה פרקים, למה לא לשבץ אותה על שלושת ימי השידור של רשת פשוט?), זכתה לנתון מפתיע בגובהו, של 13.9%.

ערוץ 10 לא נהנה מהירידה היחסית של רשת אתמול. לאחר הנתון המאכזב מעט (8.7%) של משחק הכדורגל בראשון (אמנם רק גביע הטוטו, אבל עדיין סיפתח לעונה) בין מכבי תל אביב למכבי נתניה, אתמול התותח היחיד שהוצב מול 2 היה המיליונר יורם ארבל, ששומר על ממוצע סביר, אך בהחלט לא מרשים - 8%.

לונדון וקירשנבאום צונחים

בגזרת החדשות והאקטואליה, עסקים כמעט כרגיל. הנתון המעניין הוא עדיין "מבט" מול חדשות 2. המהדורה המורחבת של חדשות 2 שלשום זכתה ל-19%, ואילו המהדורה של אתמול ספגה את הירירה הכללית, עם 17.1%. לעומת זאת, "רוקדים" משכה ככל הנראה יותר צופי ""מבט" בראשון, כשהמהדורה של ערוץ 1 ירדה בממוצע ל-10.9%, אך אתמול הצליח חיים יבין לצמצם את הפער מחדשות 2 לכ-4$ בלבד, עם רייטינג של 13%.

חדשות 10 עדיין לא מצליחים לחזור לנתון דו-ספרתי, עם 9.7% בראשון ו-8.9% בלבד אתמול. "לונדון את קירשנבאום", שבדרך כלל צועדת מעט אחריהם, נחלשה מאוד ביומיים האחרונים, בשניהם עם 6.6% (לעומת ממוצע של 8.6% בשבוע שעבר).

מדד 17:00 - כאן יכולים להיות מאוד מרוצים בחדשות 2, כשההובלה ברורה: 8.9% ו-8% שלשום ואתמול (בהתאמה) ל"סדר עולמי", מול "ערב חדש" (5.7%, 6.7%) ו"רפי רשף" (5.4%, 6.2%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully